سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی ۲.۰ را معرفی کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
bixby 2

سامسونگ طی کنفرانسی در شهر سانفرانسیسکو، نسخه‌ی جدید دستیار صوتی هوشمند خود یعنی بیکسبی ۲.۰ را معرفی کرد. حالا بیکسبی به عنوان یک هاب کنترل کننده برای اکوسیستم دستگاه‌های سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به این معنی که این نسخه از دستیار صوتی سامسونگ، مثل الکسای آمازون و دستیار گوگل است و می‌توان با استفاده از آن، گجت‌های خانه هوشمند را کنترل کرد.

برای این‌که بیکسبی بتواند وسیله‌هایی مثل ترموستات یا لامپ هوشمند را خاموش و روشن کند، سامسونگ از کیت جدید نرم‌افزار بیکسبی استفاده کرده است که برای توسعه دهندگان از همین امروز در دسترس است. سازندگان گفته‌اند که بیکسبی در تلویزیون‌هایی که در کره و آمریکا عرضه می‌شوند به کار گرفته خواهند شد. بسته به دستگاهی که از این دستیار هوشمند استفاده می‌کند، سامسونگ ادعا کرده است که این نسخه در تشخیص و پردازش زبان‌ها و پیش‌بینی نیازهای کاربران عملکرد بهتری دارد.

در حالی که بیکسبی حالا بیش از ۲۰۰ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند، بیکسبی ۲.۰ همچنان با چالش‌هایی که سامسونگ در نسخه اول با آن مواجه بود، روبرو است چرا که همان‌طور که می‌دانیم بیکسبی با تاخیر زیاد راهی بازار شد و از دیگر دستگاه‌های صوتی عقب ماند ولی گفته شده نسخه دوم به رقیب جدی‌تری برای گوگل اسیستنت، کورتانا و سیری تبدیل خواهد شد. بیکسبی ۲ قطعا در اختیار توسعه‌دهندگان بیشتری قرار میگیرد تا بتوانند از این دستیار صوتی روی محصولات خودشان استفاده کنند.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه