سه گانه‌ی جدیدی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان به دست کارگردان The Last Jedi ساخت می‌شود

۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کاملا واضح است که آب «رایان جانسون» و «دیزنی» به خوبی در یک جوی می‌رود، چون مدیر عامل این شرکت خبر داده است که می‌خواهند اجازه‌ی ساخت یک سه گانه‌ی بزرگ در مجموعه‌ی جنگ ستارگان را به رایان جانسون بدهند.

سه گانه‌ی جدید داستان و شخصیت‌هایی کاملا متفاوت دارد.

رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان و نویسنده‌ی قسمت هشتم مجموعه‌ی بزرگ جنگ ستارگان یعنی «آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) است. او یک سه گانه‌ی جدید برای لوکاس فیلم در مجموعه‌ی جنگ ستارگان خواهد ساخت که داستان و شخصیت‌هایی کاملا متفاوت دارد و طبق گفته‌ی این شرکت، در گوشه‌ی دیگری از کهکشان اتفاق می‌افتد.

«کتلین کندی»، مدیر عامل شرکت لوکاس فیلم، درباره‌ی این همکاری گفته است: «همه‌ی ما همکاری با رایان در آخرین جدای دوست داشتیم. دیدن پیشرفت مراحل ساخت آخرین جدای از ابتدا تا انتهای آن زیر دست رایان، یکی از بهترین خاطرات حرفه‌ای من بوده است. رایان با این سه‌گانه‌ی جدید کار شگفت‌انگیزی خواهد کرد.»

گزارش‌ها دیروز گفتند که شرکت دیزنی و لوکاس فیلم کاملا به موفقیت «آخرین جدای» مطمئن هستند. این فیلم در روز ۱۵ دسامبر اکران خواهد شد.

قسمت نهم جنگ ستارگان را قرار است «جی جی آبرامز» کارگردانی کند. فیلم سال آینده‌ی جنگ ستارگان، قسمت نهم نخواهد بود و یک داستان فرعی برای شخصیت «هان سولو» است.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه