شورولت، مدل ۲۰۱۸ کوروت را برای مسابقه لمانز آماده‌ می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شورولت قصد دارد مدل جدید کوروت را برای مسابقه ۲۴ ساعته لمانز آماده کند. پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شد و حالا وقت رونمایی این خودرو رسیده است.

وقتی که صحبت از مسابقه ۲۴ ساعته لمانز به میان می‌آید، می‌دانیم با یک خودرو قدرتمند روبرو هستیم. خودرویی که نه تنها از نظر توان موتوری قدرتمند است، بلکه می‌تواند در برابر شرایط سخت و استفاده یک روز تمام، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. بنابراین مدل جدید کوروت از هر دو منظر بسیار توانمند است.

گفته می‌شود که یک پیشرانه سوپرشارژ ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۶.۲ لیتر، این آمریکایی مغرور را همراهی می‌کند که توانایی تولید ۷۰۰ اسب‌بخار را دارد. به لطف پکیج Z07، این خودرو آیرودینامیک بالاتری نسبت به پکیج Z06 دارد و همین ویژگی باعث حفظ راندمان خروجی آن شده است. این پکیج‌ها در حقیقت به تریم داخلی، ظاهر خارجی و تجهیزات ویژه مربوط می‌شود؛ به‌طور مثال آیرودینامیک بهتر، ترمزهای پریمیوم و سرامیکی، تایرهای مخصوص پیست و اسپلیتر جلویی بزرگ‌تر از ویژگی‌های این پکیج محسوب می‌شود.

عکس‌های جاسوسی، به خوبی می‌تواند آیرودینامیک بی‌نظیر این آمریکایی هیجان‌انگیز را به ما نشان دهد. تا امروز هفت نسل از مدل کوروت معرفی و عرضه شده است. اولین نسل آن که با کد C1 شناخته می‌شود که از سال ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۲ میلادی تولید شد. آخرین نسل گوروت که هفتمین اتاق این سری است، با کد C7 معرفی شده و تولید آن از سال ۲۰۱۴ تا امروز ادامه دارد. به نظر می‌رسد که شورولت در حال حاضر تصمیم به معرفی نسل جدید کوروت را در سر ندارد و با معرفی مدل قدرتمند ZR1 با پکیج Z07 به جنگ مدعیان برود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را ببینید:

به نظر شما چقدر احتمال دارد که این خودرو در مسابقات لمانز قهرمان شود؟

منبع: AutoEvolution
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    خدایا ببینی کی روزی میرسه که ما هم به اینجور مسابقه ها و نمایشگاه ها ماشین به عنوان نماینده حداقل ایران بفرستیم
    ولی منتظر باشید…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه