عرضه جهانی Bixby آغاز شد

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ بروزرسانی اپلیکیشن بیکسبی (Bixby) را آغاز کرده است. این بروزرسانی شامل Bixby، Bixby PLM، Bixby Wakeup، Bixby Dictation و Bixby Global Action در کشورهای مختلف جهان می‌شود. کاربرانی که در مناطقی چون بریتانیا، آفریقای جنوبی، هند، هلند و آلمان قرار دارند گزارش کرده‌اند که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. به این ترتیب می‌شود گفت عرضه جهانی بروزرسان دستیار هوشمند گوشی‌های گلکسی اس ۸ آغاز شده است. البته هنوز تعداد مناطقی که بروزرسانی در آن‌ها عرضه نشده زیاد هستند و باید برای فعال شدن قابلیت‌های بیشتر دستیار هوشمند گلکسی اس ۸ در بیشتر نقاط جهان کمی منتظر بمانیم.

بیکسبی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۸ در این مدل قرار داده شد اما همان زمان گفته شده بود که عمده قابلیت‌های بیکسبی (قابلیت‌های مرتبط با فرمان صوتی) هم‌زمان با عرضه گوشی کار نخواهند کرد و کاربران باید در انتظار معرفی بروزرسانی این دستیار هوشمند باقی بمانند.

در حال حاضر با توجه به اخباری که از کشور آلمان مخابره شده مشخص است که قابلیت Dictation در این کشور به راه افتاده است.

گفتنی است قابلیت‌های صوتی Bixby از ماه پیش در کشور آمریکا فعال شد؛ قابلیتی که به جز این کشور تنها در کره‌جنوبی فعال شده بود.

منبع: GSMArena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    ببخشید این فقط برای دارندگان اس۸ هستش یا هر کاربری که هر مدل از گوشی سامسونگ با هر شماره اندرویدی داشته باشه میتونه از این دستیار استفاده کنه؟؟لطفا پاسخ بدید

  2. Avatar محمد رسول مسیبی

    من حدود دو روز پیش این بروزرسانی دریافت کردم . پس می شه گفت برای ایران هم اومده بیکسبی ؟
    گوشی از خود شما پیش خرید کردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه