عکس‌های قسمت بعدی Game of Thrones خبر از اتحاد دوباره می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یک هفته‌ی دیگر و یک خبر جدید از سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones). برای قسمت هفتم فصل دهم سریال با عنوان «مرد شکست خورده» (The Broken Man) که امشب از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد، آماده هستید؟ عکس‌های جدیدی از قسمت بعدی این سریال منتشر شده تا شما را آماده کند. این بار عکس‌ها لو نرفته بلکه شبکه‌ی HBO این ۶ عکس را منتشر کرده است. اگر تا به حال این عکس‌ها را ندیده‌اید، مراقب خطر لو رفتن باشید.
بعد از یک هفته که راجع به اتفاقات قسمت گذشته که به نظر خیلی‌ها حرف زیادی برای گفتن نداشت فکر کردید، می‌توان منتظر اتفاقات جالب بود. عکس‌های جدید خبر از اتفاقاتی می‌دهد؛ اتفاقاتی مثل متحد شدن شخصیت‌ها، خطرات احتمالی و تصمیماتی که شخصیت‌های سریال برای مواجهه با این خطرات اتخاذ می‌کنند.
عکس‌ها به سوالات طرفداران نه چندان صبور این سریال پاسخ می‌دهند.
در قسمت قبل شاهد بودیم که چشمان گنجشک اعظم یا همان های‌اسپرو قدرتمندترین فرد خاندان لنیستر را هدف قرار داده (حداقل فعلا که این طور به نظر می‌رسد). در همین اثنا، عکس‌ها سرسی و جیمی را نشان می‌دهند که قصد دارند از دشمنان خود سبقت بگیرند؛ جیمی که دیگر در گارد پادشاهی جایی ندارد، با ارتشی به دیدار ماهی سیاه از خاندان تالی (خاندان کتلین همسر ند استارک) یا همان بلک‌فیش تالی می‌رود. شخصیت بلک‌فیش با بازی «کلایو راسل» هم که به مجموعه بازگشته در عکس‌ها دیده می‌شود.

در این میان، آریا استارک پس از این که تصمیم گرفت لیدی جین کرین را نکشد، باید نقشه‌‌ی تازه‌ای بکشد. او که انتظار می‌رفت لیدی کرین را بکشد، باید برای زنده ماندن تدبیری بیاندیشد.
در طرف دیگر، مارجری تایرل قسمت گذشته از اسارت درآمد و در عکس‌ها با استقبال گرمی مواجه شد.
سانسا استارک، جان اسنو و داووس سیورث (Davos Seaworth) با یکی از شخصیت‌های داستان رابت گلاور (Robett Glover) ملاقات می کنند. به نظر می‌رسد آن‌ها در پی جلب متحد در شمال برای گرفتن خانه‌‌شان وینترفل از چنگ «رمزی بولتون» هستند.
البته باید منتظر ماند و دید تا چه اندازه این حدسیات در قسمت هفتم سریال به واقعیت می‌پیوندد. این سریال بارها و بارها با اتفاقات غیرمنتظره، طرفداران را غافلگیر کرده است.

منبع: Digital Trends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه