فیسبوک در تدارک ساخت اپلیکیشن اختصاصی دوربین

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه کاربران ۱.۶ میلیونی فیسبوک به جستجو در این اپلیکیشن برای بررسی محتواهای جدید این شبکه اجتماعی علاقه‌مندند اما مدتی است که میزان تولید محتوای این کاربران در فیسبوک کم شده است. این شبکه هم در تلاشی برای تغییر این شرایط در حال ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی دوربین است. کسانی که این اپ را نصب کنند می‌توانند از طریق آن عکس‌ها و ویدیوهای خود را با کاربران فیسبوک یا اپلیکیشن‌های دیگری که این شرکت صاحب آنها است (مثل اینستاگرام) به اشتراک بگذارند.

براساس یک گزارش که دیروز در وال استریت ژورنال به چاپ رسیده، فیسبوک در حال تلاش است تا کاربرانش را از حالت انفعالی خارج کند و علاقه‌مند است محتوای بیشتری در این شبکه اجتماعی به‌اشتراک گذاشته شود. یک نمونه اولیه از این اپلیکیشن نشان می‌دهد کسانی که از این اپ استفاده کنند می‌توانند از طریق آن ویدیوها را به صورت آنلاین و زنده پخش کنند.

2

یکی از سخن‌گویان فیسبوک گفته این اپلیکیشن جدید به عنوان یک ابزار انگیزاننده برای کاربران در راستای تولید محتوای بیشتر طراحی شده.

در همین راستا این شبکه اجتماعی ماه پیش اپلیکیشن MSQRD را هم خریداری کرد. اپلیکیشنی که امکان استفاده از فیلترها را برای عکس‌های گرفته شده فراهم می‌کند. این اپ همچنین امکان جابه‌جایی صورت را ایجاد می‌کند به این شکل که با استفاده از آن می‌توان صورت دونفر را در دو عکس مختلف با هم عوض کرد.

‌‌

منبع: Phone Arena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رسول

    ممنون از مطالب خوبتان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه