قسمت‌ چهارم بی‌مصرف‌ها در حال ساخت است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که تمام ستاره‌های قبلی مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) برای ساخت قسمت چهارم در کنار هم جمع شده‌اند و به نظر می‌رسد که سیلوستر استالونه خواب و خیال‌های تازه‌ای برای قسمت جدید دارد.

براساس گزارش منتشر شده در سایت The Hollywood Reporter فیلم جدید در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده؛ اما به نظر می‌رسد که استالونه کارگردان قسمت چهارم خواهد بود و تهیه کنندگی آن را هم به دست گرفته است. به احتمال زیاد در این فیلم جیسون استاتهام، آرنولد شوارتزنگر و بازیگران قسمت‌های قبلی حضور دارند. در قسمت‌های قبلی افرادی مانند ژان کلود ون دام، دولف لاندگرن، مل گیبسون، تری کروس، جت لی و وسلی اسنایپس حضور داشتند.

اولین قسمت از مجموعه‌ی بی‌‌مصرف‌ها در سال ۲۰۱۰ اکران شد و فروش ۳۱۵ میلیون دلاری داشت. البته دو قسمت بعدی فروش کمتری داشتند و به ترتیب ۲۷۴ و ۲۱۴ میلیون دلار فروش کرده‌اند. قسمت سوم اولین فیلم این مجموعه بود که به جای درجه سنی R با PG-13 اکران شد و صحنه‌های خشن کمتری داشت. البته سازندگان بعدا اعلام کردند که این کار اشتباه بود و نباید درجه‌ی سنی فیلم را برای جذب مخاطب بیشتری کمتر می‌کردند.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    عالی

  2. Avatar حسین

    سلام چرا مهمتر از همه را یادتون رفت جکی چان هم بازی میکنه

  3. Avatar javad

    آرنولددیگه کجا!!!

  4. Avatar بهزاد ایکس وی

    یکی از اون فیلماییه که هزار بار هم ببینی تکراری نمیشه… مث سریع و خشن

  5. Avatar نیما

    خدا کنه جت لی باشه تو قسمت چهارمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه