لگوی Ghost Busters از تابستان وارد بازار می‌شود

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لگو سری جدیدی از محصولات‌اش را با عنوان «گوست باسترز» (Ghost Busters) تولید کرده است. گوست باسترز که در ایران به اسم «شکارچیان ارواح» هم معروف است، عنوان فیلمی هست که سال ۱۹۸۴ تولید شده بود و از آن زمان کارتون‌ها و فیلم‌های دیگری هم با اقتباس از داستان‌اش تهیه شده‌اند.

گوست باسترز درباره‌ی یک تیم چهار‌نفره هست که کارشان شکار ارواح و روح‌هایی است که در شهر سرگردان هستند و ساکنین نیویورک را آزار می‌دهند. کارگردان نسخه‌ی ۱۹۸۴ فیلم «ایوان رایتمن» (Ivan Reitman) بود، و «بیل موری» (Bill Murray)، «دن آیکروید» (Dan Aykroyd)، «هارولد ریمیس» (Harold Ramis) و «زیگورنی ویور» (Sigourney Weaver) در آن نقش‌آفرینی کردند.

لگوی گوست باسترز در هفته‌ی اول تیرماه سال آینده با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار جهانی خواهد شد.

فیلم گوست باسترز با سپری شدن بیش از سه دهه، هنوز هم یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های سینمایی است و حالا سری اسباب‌بازی‌های ویژه‌ی این فیلم که توسط شرکت لگو تولید شده همبه احتمال زیاد فروش خوبی خواهد داشت.

این مجموعه‌ی لگو شامل تمام شخصیت‌های اصلی داستان، اتومبیل معروف ECTO-1 و موتورسیکلت ECTO-2 می‌شود.

لگوی گوست باسترز در هفته‌ی اول تیرماه سال آینده با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار جهانی خواهد شد.

مدتی پیش سری لگوهای Star Wars تولید شده بود که آن هم طرفداران فراوانی دارد و با توجه به حال و هوای اکران این فیلم، با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد.ضمنا نسخه‌ی بازی لگویی این فیلم هم مدتی پیش معرفی شد.

عکس‌هایی از این لگو را در آلبوم زیر ببینید…

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه