نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. ابوالفضل م

    با سلام خدمت کارکنان دیجی کالا
    خسته نباشید خدا قوت.من تقریبا هر روز از سایت خوبتون بازدید میکنم ولی الان یه کم دلگیرم از دستتون.از ۴۰ روز پیش قصد خرید گوشی سامسونگ اس ۸ پلاس رو دارم و چندبارم به همکارانتون زنگ زدم و چندبارم پیغام گذاشتم که این محصول رو بیارین داخل پیشنهادات شگفت انگیز ولی متاسفانه هنوز…….
    خصوصا اون چند روز و شب یلدا باور کنین هر یک ساعت که محصولات شگفت عوض میشد بازدید میکردم ولی بازم نذاشتین.
    میخوام پیشنهاد بدم حداقل هر هفته یا هرماه واسه گوشی های پرچمدار یه نظرسنجی بذارین با این عنوان که چه گوشیی رو میخوان بخرین که مشتری هاتون نظر بدن و شما بررسی کنین ببینین کدوم مدل گوشی ها بیشترین رای رو آورده و اون محصولاتو بذارین توی پیشنهادات شگفت.
    چون واقعا کس دیگه ای ۴۰ رو منتظر نمیمونه مثل من و از سایتهای دیگه که شاید ارزونترم هستن خرید میکنن.
    آخرشم خوااااااهش می کنم که توروخدا بذارینش توی شگفت s8 plus رو
    ممنونم دیجی عزیزم.#نظر تو مهمه

  2. Mohamad

    سلام خدمت نیروهای محترم‌؛ خوش اخلاق و زحمتکش دیجی کالا.
    من از سال ۸۷ با سایت دیجی کالا اشنا شدم.قصد خرید دوربین دیجیتال عکاسی داشتم که یکی از دوستانم بهم معرفی کرد. من اون سال یه دوربین دیجیتال کانن از شرکت خریداری کردم.اون سال باید پول محصول را از طریق بانک به حساب میرختم وشماره فیش رو با تماس تلفنی برای شرکت میخوندم تا خریدم نهایی بشه.اولش اعتماد نکردم ولی با این حال ریسک کردم و پولو واریز کردم. بعد از چند وقت محصول به دستم رسید.کیفیت بسته بندی که از همون زمان عالی بوده و هست. خود محصول هم جنس اصلی موجود در بازار بود نه جنس تقلبی. ۹ ساله که دارم ازش استفادا میکنم با اینکه کلی هم از دستم افتادا ولی هنوز سالمه سالمه؛حتی باطریشم خراب نشده.من چون امکان خریدتو قیمت بالا رو ندارم و مجبورم قسطی خریداری کنم اول با دیجی کالا مشورت میکنم تا بتونم جنس خوب بخرم.دیجی کالا یه راهنما بسیار خوبه.به همه دوستان و اشنایانم معرفی کردم و همه راضی هستن. الان چند سالی هست گاهی وقتا از دیجی کالا خرید میکنم. وقتی هم به مشکل میخورم با پشتیبانی تماس میگیرم خیلی محترمانه منو راهنمایی میکنن و مشکلمو رفع میکنن.خوبی که این شرکت داره جنس اصلی میده دست مشتری. به ندرت پیش میاد که محصولی که میخری دارای عیب باشه. از مدیر شرکت ممنونم که به اول به فکر مشتریه بعد جیب خودش.اپلیکیشن دیجی کالا همیشه تو گوشی من بازه و هر محصول جدید که به بازار میاد من به وسیله دیجی کالا باهاش اشنا میشم. سپاس فروان از سایت دیجی کالا.اگه نبود خیلی کلاه سر من یکی میرفت تو خرید محصول از بازار.
    #نظر تو مهمه

  3. دانیال

    با سلام
    از تشکر و زحماتتون که فاکتور بگیریم من هر روز وارد اپلیکیشن میشم و تمام شگفت انگیزهارو بررسی میکنم….البته سیاست دیجی کالا با توجه به تخفیف هایی که‌میزاره و پیامک هایی که میده برای افزایش فروشش تلاش میکنه و احتمالا موفق هم هست اما ایده های جدیدی وجود داره که ۱۰۰درصد در فروشش تاثیر داره و ممکنه این فروشگاه اینترنتی را فراتر از این مسایل کنه….
    درسته من تا حالا ۲تاوسیله از دیجی کالا نگرفتم اما پیشنهاداتی دارم که مطمین هستم تاثیر مهمی در فروش داره….اگه سیاستتون بر مشتری مداری هست ایمیل بزنید تا با یکی از مسیولین سایت همکلام بشم تا نظر خودم را بر فروش تضمینی بیان کنم….

    1. علیرضا رفعت

      دانیال عزیز، پیشنهادهای خود را از طریق فرم صفحه “تماس با ما” یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید.
      ممنون

  4. حجت

    بعضی وقتها چند کلمه میتونه بسیار روشنگر باشه و یا برعکس سطرهای دراز نوشته‌ای طولانی سردگم کننده و مبهم .
    بنظر من اگر میخواستید از کسانی که با نوشتن نظرات در بالندگی و افزایش محتوی و کمک بخرید دیگران و یا کمک به شما ویا تولید کننده و… چیزی نوشته‌اند سپاسگذاری کرده باشید یا به تشویق این کار پرداخته باشید ؛ بهترین مرجع مراجعه به پرسش: «آیا این نظر برایتان مفید بود ؟» خودشما است که در زیر هر نظر موجود است. شرط ۳۰۰ کلمه و آوردن هش و … نقض غرض است.

    1. علیرضا رفعت

      حجت عزیز، کاملا با شما در این مورد موافق هستم ولی در نظر داشته باشید گاهی برای انتقال و بیان مطلب، متون طولانی نیاز است برای همین منظور درخواست کردیم نقد و بررسی ها دست‌کم ۳۰۰ کلمه نوشته شود. در رابطه با پرسش « آیا این نظر برایتان مفید بود؟ » در انتهای نظرات، خوشحالم به این مورد اشاره کردی چون دقیقا به همین منظور طراحی شده است و استفاده از این گزینه به سایر کاربران کمک بسیاری خواهد کرد.

      فقط در انتها متوجه معنی “نقض غرض است” نشدم ممنون میشم توضیح بدی.

  5. میلاد نادری

    سلام خدمت مدیر و زحمت کشان سایت معتبر و بزرگ دیجی کالا
    من ۳ ساله یک هارد اکسترنال آ دیتا خریدم واقعا کاراییش عالیه نوشته بود ضد ابه اولین بار به خاطر اینکه اطلاعاتم مهم بود یک تشت آب اورد انداختم توش گفتم اگه بسوزه الان بهتره ولی توی آزمایش پیروز بیرون اومد بعدش صد ضربه بودنش رو با تست هارد امتحان کردم واقع عالی بود فقط اینکه سرعت انتقال اون چیزی که نوشته بودید واقعا نبود بخش usb 3 ولی در حد بیشتر از رضایت کنندگی داشت ممنونم از اینکه سریع وسایل رو تحویل میدید و اینکه واقعا کامل شرح وسایل داده شده

    1. علیرضا رفعت

      میلاد نادری عزیز، خوشحال میشم همین نقد و بررسی خودتو به همراه مزایا و معایب تو صفحه دیجیکالای همین هارد ارسال کنی . ممنون

  6. حمید

    باسلام خدمت کارکنان زحمت کش دیجی کالا.اول از همه تشکر میکنم بابت سایت خیلی خوبتون واقعا بعضی چیزای ضروری که اینجا نیست توسایتتون به راحتی میشه پیدا کرد.من تاحالا خریدهای زیادی شفارش دادم واخریشم موبایل بود که میخواستم تشکر کنم بابت بسته بسته بندی عالی و ارسال سریع .البته جاداره بگم که از گوشیمم واقعا راضی ام.برند هواوی خریدم.من عطرهای مختلفی هم خریدم اما بعضی هاش واقعا در حد سایت خوبتون نیست واقعا ماندگاری نداره بعضی هاش.خواستم بگم که لطفا برند مطمئن بیارین تا هم مشتری راضی باشه هم از نام دیجی کالا بین دوستان بگیم که چقد این سایت خوبه واسه خرید مطمئن وایمن.ممنون
    #نظرتومهمه

  7. علی شکوری

    با سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان و زحمت کشان این بازار الکترونیکی که باعث شده ما در کشورمان هم بتوانیم طعم شیرین خرید الکترونیکی را تا حد زیادی حس کنیم و حداقل دراین حوزه احساس فقر نکنیم، من تا به حال خریدهای زیادی برای خودم و خانوادم از طریق سایت دیجی کالا انجام داده ام و اگه بخواهم به کلیت کیفیت محصولات و بسته بندی های خریدها نمره بدهم بدون اغراق نمره ۲۰ را میدهم، شاید این نمره بخاطر این باشد که تا به حال درگیر خرابی محصول خریداری شده و گارانتی آن نشده ام و این معقوله را هم به شخصه به پای نظارت های دقیق و قوی این سازمان بر روی محصولاتش میگذارم ،من نزدیک به ۱ سال پیش یک لپ تاب ASUS N552 از دیجی کالا خریداری کردم که در آن بازه زمانی ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان از بازار موجود ارزانتر بود و با بسته بندی فوق العاده به همراه یک کیف و موس ASUS در سر موعد مقرر شده برای بنده ارسال گردید که از همین جا نهایت تشکر را دارم و امیدوارم با گذر زمان و پیشرفت بازارهای الکترونیکی این بازار نیز پیشرفت کرده و با بازارهای الکترونیکی جهانی رقابت داشته و الگوی مناسبی برای بازارهای داخلی باشد
    #نظر تو مهمه

  8. h

    من مدت خیلی زیادیه ک دارم از دیجی کالا خرید میکنم و کاملا راضی بودم و تقریبا همه ی خریدام از دیجی کالا شده بود
    هیچ کدوم از خریدا هیچ مشکلی نداشته و حتی در صورت بروز مشکل بالافاصله رفع شده
    اما بعد از آخرین خرید واقعا از اینکه طبق قبل ب دیجی کالا اعتماد کردم پشیمون شدم
    دیگه ب رضایت مشتری هیچ اهممیتی داده نمیشه
    متاسفانه طبق اعتماد اشتباه قبلی ک داشتم هزینه ی سفارشم رو آنلاین پرداخت کردم
    اما محصولی ب دست من نمیرسه و هیچ کدوم از مسِولینتون کوچیک ترین پیگیری نکرده و فقط امروزو فردا میکنن
    و واقعا ن تکلیف خریدای من مشخصه و نه هزینه ای ک پرداخت شده!!!
    واقعا امیدوارم نظرخواهیتون حداقل نتیجه ای داشته باشه و صرفا ب خاطر کامل و شلوغتر کردن سایتتون نباشه

    1. علیرضا رفعت

      h عزیز ، انتقادات یا شکایت خود در رابطه با سفارش‌ها را به همراه کد سفارش یا همون DKC که برات اس ام اس شده رو به ایمیل آدرس complaint@digikala.com ارسال کنید.

  9. قاسم سعادتی

    با سلام
    من تا الان کلی وسیله از قبیل ۲ تا لپ تاپ ، تلویزیون ، زودپز و … از دیجی کالا خریده ام. دارم کم کم به این نتیجه میرسم که دیگه لازم نیست برای خرید چیزی به بازار برم! توصیه می کنم مواد غذایی هم به محصولات دیجی کالا اضافه بشه! اینطوری دیگه هیچ چیزی نیست که نشه از دیجی کالا بخری!
    خیلی ممنون از دیجی کالا

  10. پرهام صائب

    سلام و روز بخیر
    حدود ۲ماه پیش یه هدفون بلاژیو مدل Turbine 2 Plus از دیجیکالا خریدم واقعا خیلی عالی بود شاید اگه از جنس بدنه هدفون فاکتور بگیریم از نظر کیفیت صدا در حد هدفون های برند روز دنیا هست و شارژم که عالی نگه میداره…فقط نکته ای که زیاد جالب نبود اینه که این محصولو تو پیشنهاد شگفت انگیز گرفتم اما قیمتی که الان تو دیجی کالا داره میفروشه با قیمت شگفت انگیز یکیه!!!در مورد هندسفری وان مور که خریده بودم همین نکته وجود داشت

  11. فائزه شهبازی

    با عرض سلام
    من حدود یکسال قبل از دی جی کالا یک عدد کتونی مارک ریباک خریداری کردم اما هنوز یکسال نشده بود رویه این کتونی پاره شده و از خریدم راضی نیستم .

  12. محمد امین

    من از دیجی کالا مک بوک اپل و و و خریدهای بسیاری کردم قبلا دیجی کالا خیلی خوب بود اما الان نیست چون من اصلا کلا از فروشگاه مارک پلیس دیگه خرید نمیکنم فقط از فروشگاه اینترنتی تخصصی خرید میکنم خب شاید برای شما جالب باشه من یک هندزفری اپل از دیجی کالا خریدم به مبلغ ۱۵۵ هزار تومان یک از فروشنده های دیجی کالا بود اسم اون فروشنده هم حالا نمیدونم اون بنده خدا اگه میدونستم اسم اون فروشنده رو کاری درستی نبود که بگم از نظر اخلاقی درست نیست داشتم میگفتم این هندزفری دست ما رسید اصلا هندزفری پلمپ نبود ۱ این ۲ وقتی هندزفری رو باز کردم دیدم یک مو سر یا یک موی گوش روی هندزفری بود اونجا متوجه شدم که این هندزفری حالا داخل مغازه بوده یا حالا هر چیزی دیگه میشه گفت استفاده شده بود جالب تر از اون این هندزفری که من خریدم به یک ماه نکشید خراب شد حالا یک هندزفری ۱۵۵ هزار تومانی پولی نبود که من دوباره بیام زنگ بزنم بگم اقا این فلانه نه من ادمی هستم که اصلا حال و حوصله این کارهارو ندارم خب من میخوام بگم به دیجی کالا امیدوارم این پیام من رو حالا به مدیران دیجی کالا برسونن که حواستون باشه به فروشنده هاتون چه محصولی ازشون دریافت میکنید قبلا دیجی کالا خوب بود الان بعد از اون حادثه من کاملا اعتمادم رو به دیجی کالا از دست دادم الان دیگه هر محصولی میخوام بخرم یا از فروشگاه های تخصصی میخرم یا یک دقیقه میام توی سایت دیجی کالا یا هر سایتی که اون محصول رو برای من نقد کرده نگاه میکنم بعد میرم پایتخت هم با قیمت ارزان تر میخرم هم دیگه جنس پلمپ میخرم امیدوارم دیجی کالا رشد کنه و موفق بشه و کار افرینی کنه من از دیجی کالا میخوام حواستون باشه ۱ مشتری هم یک مشتریه چون وقتی من همچین چیزی رو میبینم بعد میرم به دوستم میگم دوستم هم حرفهای من رو میشنونه و بعد هم اون هم دیگه از دیجی کالا خرید نمیکنه دوباره دوست میره به اعضای خانوادش میگه اعضای خانوادش میرن به بقیه میگن و خلاصه لمپ کلامم اینکه ما انسان ها مثل تار عنکبوب به هم دیگه وصل هستیم و امروز دیجی کالا باید بره خدا شکر کنه من همچین موضوعی رو به دیجی کالا درمیون گذاشتم چون دوست خوب کسی که ایراد دوستش رو بگه به دوستش و اون دوست هم اون ایراد رو برطرف کنه که موفق بشه و بیشتر رشد و پیشرفت کنه خدا نگهدار امید وارم رشد و پیشرفت کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه