نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. Avatar معین خجسته

    باعرض سلام وخسته نباشید
    من یک ایده دارم برای سایت دیجی کالا
    این است که اگر شما برای کاربرهیتان مثل یاهو این این اختیار را برای آن ها قرار بدین که بتونند رنگ و طراحی و پشت زمیته سایت را خود کاربر تغییر بدهد خیلی فضای سایت شما عالی تر میشود
    باتشکر از زخمات بسیار شما

    1. Avatar علیرضا رفعت

      معین عزیز، هر پیشنهادی دارید از طریق فرم صفحه “تماس با ما” یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید.

  2. Avatar امیر

    من چند بار از دیجی خرید کردم ۱-ظروف پذیزایی که مناسب بود هم قیمت و هم کیفیت ولی هرجند مجبور شدم یه مرحله برگردونم تا آنچه دیده بودم درصفحه رو برام بفرستند که همین طور هم شد۲-یه ماشین صورت تراشی گرفتم که به نسبت قیمت می ارزید اما کیفیت خوبی نداشت.۳-یه فلش با ۵۰درصد تخفیف از کاربری یکی از دوستان خریدیم که هرچند فقط دو هفته کارکردوسوخت اماهیچوقت نتونستم از گارانتیش استفاده کنم و ۱۰۰درصدضررکردم هنوز هم منتظر جبران هستم ۴-چندبار دیگه هم چیزایی خریدم که خوب بود.درمجموع اگه با درایت و تیز بینی خرید کنی نه به دیجی ضرر می رسونی نه به خودت.رفتار و برخورد کارکنانش فوق العادست.بسیار مشتری مدار و مودب هستند.#نظرتو مهمه

  3. Avatar محمد

    با سلام دوستان همراه
    خیلی خوشحالم که از این طریق توانستم نظر شخصی خودم را بگم
    خیلی صادقانه بگم حوصله سیصد کلمه را ندارم که بنویسم پس بی خیال جایزه
    اما صادقانه بگم برای چی یه مدتی هست از دیجی کالا خرید میکنم علت های زیادی داره واقعا اما از همه مهمتر اینه که تنوع محصولات منو به وجد میاره، دلم میخواد بهترینشو انتخاب کنم و بخرم اما چه کنم بزاعتم کم هست و نمیشه دیگه
    نکته دوم که خیلی هم مهمه اینه که وقتی مشخصات محصول مورد نظرم را می خونم خیلی به تجربیاتم اضافه شده و همچنین نظرات دوستانی که قبلا این محصول را خریداری کردند را می خونم دیگه نقاط ضعف و قوتش تا حدود زیادی دستم میاد که این من خیلی کمک میکنه تا یه محصول با کیفیت تر بخرم
    و سلام با آرزوی روزهای بهتر

    1. Avatar علیرضا رفعت

      محمد عزیز، ۳۰۰ کلمه هم نباشه موردی نداره ولی نقد وبررسی خودتو برامون تو صفحه کالا با هشتگ نظرتومهمه بفرست. ممنون از لطفت

  4. Avatar زینب طالبی

    #نظر تو مهمه
    با سلام،من چندین بار از دیجی کالا خرید کردم کالاهایی رو که با پیشنهاد شگفت انگیز خریدم متاسفانه خوب در نیومده و کیفیت بسیار پائینی داشته اما مابقی اجناس از قبیل گوشی،ادکلن و .. واقعا عالی بود.همین اواخر یک کیف چرم تو شگفت انگیزخریدم برای هدیه به همسرم الان که بعداز یک ماه هدیه دادم یه برچسبی پشت کیف بود برداشتم متاسفانه زیر برچسب خوردگی زیادی وجود داشت به همین خاطر و با تجربه های قبلی که از خرید شگفت انگیز پیدا کردم دیگه تصمیم گرفتم هیچ کالایی رو به این شکل از دیجی نخرم نکته دیگه اینکه قیمت بعضی از اقلام خیلی گرونتر از بازاره واین هم موردی شد که من تصمیم بگیرم فقط اجناسی که توی سهر خودمون نیست یا به زحمت گیر میاد از دیجی بخرم.نکته پایانی اینه که چرا دیجی هیچوقت اجناس لوکس و سطح بالا رو شگفت انگیز نمیکنه.من مدتها بود که شگفت انگیز رو برای خرید کیف چرم برند درسا و یا چرم مشهد و همچنین لوازم آرایشی لیراک چک میکردم اما متاسفانه چند بار این وسایل با برندهای سطح پایین شگفت شد.با تشکر

  5. Avatar مریم سمیعی

    #نظر تو مهمه

    ضمن سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران دیجیکالا ..
    من چند روز پیش با کلی بررسی و تحقیقاتی که کردم ..متقاعد شدم که باید این وسیله رو از دیجی کالا خریداری کنم و اینکه حداقل مطمئن هستیم که گارانتی داره و تضمین شده است و اینکه اگر مشکلی داشته باشه میتونیم مرجوع بدیم ..و سفارش دادم و دیروز به دستم رسید این دریل چکشی خیلی باحال بود هم از نظر کیفیت ساخت و سرعت و کاراییش..و تست کردم و دقیقا همونیکه میخواستم ..خیلی تشکر میکنم که تنوع کالایی بالایی دارید و خیلی توضیحات کارامدی در مورد محصولات میدین..

  6. Avatar sajjad

    با سلام‌و خسته نباشید از عوامل دیجی کالا.
    من از دیجی کالا محصولات زیادی خریدم‌و در همشون راضی بودم. یک هدست بلوتوث plantronice explorer 80 خریدم که واقعا راضی هستم.
    صدا واضح هستش. باطری عالی نگه داری میکنه‌ تو گوشم‌هم راحته.
    و یک قهوه ساز teechno خریدم.
    در مورد قهوه ساز و بقیه محصولات یک ایرادی که وجود داره نحوه ای استفاده و مصرف وجود نداره.

  7. Avatar گیتا جعفری

    سلام خدمت عزیزان دیجی کالا
    حدود یک ماه پیش ماسک مو از برند بیول خریداری کردم.بار اولی بود که این برند را انتخاب می کردم بنابراین هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشتم. در نگاه اول با دیدن حجم بالای ماسک نسبت به قیمت مناسب آن بسیار هیجان زده شدم چون حجم ۸۰۰ میلی لیتر برای یک ماسک مو حجم کمی نیست. بنابراین اولین امتیاز برای خریداری این محصول حجم بالا و قیمت مناسب آن بود.امتیاز بعدی توضیحات کاملی بود که در مورد ماسک در قسمت پایین صفحه ی دیجی کالا درج شده بود که حاوی تمام مواد و ویتامین های مورد نیاز مو بود ، توضیحاتی که حتی نمی توان در خرید حضوری از یک محصول بدست آورد چون اکثر فروشندگان یا اطلاعات کاملی ندارن یا حوصله توضیح دادن در مورد محصول. در اولین استفاده از ماسک مو شاهد نرمی مو و شانه کردن آسان موهای بلند بخصوص موهای رنگ شده بودم و وزی موها را تا حدی کاهش داد. علاوه بر محصول امتیاز دیگر خرید از دیجی کالا خرید آسان و صرفه جویی در وقت است ،برای کسانی که وقت کافی برای بیرون رفتن و جستجو در مغازه ها را ندارن.بعد از خرید اینترنتی بدون هیچ پیگیری ماسک بعد از ۲ روز به دستم رسید.با وجود اینکه اعتماد کامل به سایت دیجی کالا دارم ولی پرداخت هزینه در محل بعد از دریافت محصول از نظر روانی باعث اطمینان بالا و حس خشنودی از خرید اینترنتی می شود.بنده تاکنون گوشی موبایل زیادی از دیجی کالا خریداری کرده ام ولی چون مصرف کننده ی آنها نبوده ام آنها را مورد نقد و بررسی قرار نمی دهم ولی از این لحاظ که تمام گوشی ها اصل بوده و دارای گارانتی معتبر هستند و تا ۷ روز امکان برگشت دارند باعث میشود با اعتماد بیشتری از این سایت خرید کنم.امتیاز دیگر برای خرید این ماسک تخفیفی بود که به دلیل خریدهای قبلی داده شد تخفیفی که نمی توان در این مبالغ پایین از مغازه دارها گرفت.
    بعد از چند بار استفاده از ماسک موی بیول متوجه شدم که در هر بار استفاده باید مقدار زیادی از آن به مو زده شود تا نتیجه قابل قبول بدست آید بنابراین دیگر حجم بالا برای این محصول امتیاز محسوب نمی شود چون مطمئنا در مدت زمان کوتاه تمام خواهد شد.خرید زیر صدهزار تومان شامل هزینه پست میشود و از نظر اینجانب واقعا یک هزینه اضافی برای مصرف کننده می باشد بنابراین اینجانب هنگام خرید گوشی مبادرت به خرید محصولات دیگر از دیجی کالا میکنم که شامل هزینه پست نشود.
    از نظر اینجانب خرید این محصول دارای محاسن زیادی نسبت به معایب آن بود و انتخاب این برند نسبت به برندهای غیرایرانی تا حد زیادی باعث رضایت خاطرم شده است که سهمی هر چند خیلی خیلی کوچک در بهبود چرخه اقتصادی کشورم دارم…

  8. Avatar مریم

    سلام
    اوایل سال بود که من یه گوشی بلک بری پاسپورت رنگ مشکی از دیجی کالا خریدم و تا الان دارم ازش استفاده میکنم.ازینکه مطمعنم کالایی که به دستم رسیده خیلی خوشحالم و خیالم راحته اصلا برای همین موضوع اصل بودن کالاهای دیجی کالا بود که تصمیم گرفتم از دیجی کالا سفارش بدم خلاصه از گوشیم خیلی راضیم ولی یه چند تا عیب کوچیک هم داره یکی اینکه همه چیو به خودش جذب میکنه و همیشه کثیفه و من مدام باید تمیزش کنم حتی با اینکه کاور کلاسوری ام از خود دیجی کالا براش خریدم اما بازم این مشکل من برطرف نشد. و تنها عیبی که فکر میکنم داره فقط همینه اما خیلی خوبی های دیگم داره که خیلی ها ازش بی خبرن مثلا با اینکه دکمه داره ولی همون دکمه هاشم لمسی هستش و اینکه علاوه بر سیستم عامل خودش که

    OSهست برنامه های لندروید هم روش اجرا میشه گوشی من الان خیلی قیمتش در دیجی کالا ارزون تر شده که من اصلا فکرشم نمیکردم ولی در کل از خریدم راضیم من فقط در مورد گوشی گفتم وگرنه کالاهای دیگه ای هم از دیجی کالا خریداری کردم و راضیم میشه گفت مشتری ثابت دیجی کالا هستم و مدام در حال تشویق کردن اطرافیانم به خرید از دیجی کالا هستم که خداروشکر جواب هم میده:)
    ممنون که وقت گذاشتین.

  9. Avatar علی

    سلام نظر خاصی ندارم فقط بگم هیچ کس برای رضای خدا کار نمیکنه همه دنبال منافع خودشونن هر وقت زمانی رسید که دیدگاه همه این شد که به هم خدمت کنن اونوقت میشه گفت همه چیز خوبه با تشکر

  10. Avatar سیف اله شیخی

    دیجی کالا-من چند تا وسیله ایی از دیجیکالا خریدم مثل :مودم-روتر-ریشتراش-هارد-هولدر و … از خریدهام هم از همشون راضی هستم من بجای تعریف یا انتقاد از وسیله هایی که خریدم. مثل بقیه که فقط خوبی های دیجی کالا را میگن من انتقادهایی دارم برای پیشرفت هر روز دیجیکالا : سال قبل برای تخفیف های یلدایی دیجیکالا انقدر سایت دیجی کالا شلوغ بود و پهنای باند دیجی کالا کم که باید یه نیم ساعت تلاش میکردی تا بتونی وارد سایت بشی و بعد از تخفیفات من یه انتقادی کردم از این مشکل شاید خیلی ها هم مثل من این مشکل را داشتند و مثل من انتقاد کردند و فرستادند .که خدا را شکر امسال اون مشکل حل شد و خیلی راحت هم میشد وارد سایت شد وخیلی راحت خرید کرد .حالا دوباره میخوام یه انتقادی از دیجی استایل داشته باشم شاید خوب باشه : انتقادم از قیمت های دیجی استایل هستش چون هر شش ماه ۱ مرتبه میرم اونجا یه سری بزنم بخاطر قیمتاش سریع میزنم بیرون.پس بهتره برای توانایی در خرید مثل دیجیکالا تنوع از قیمت داشته باشه تا بتوان به اون سایت هم یه سری بزنیم.دیجی کالا هم محصول با کیفیت داره هم بی کیفیت و با تنوع قیمت برای همین هر روز تو این سایت میرم یه سری میزنم ولی دیجی استایل را ۱ کیلو متریش هم نمیرم .به امید موفقیت روز افزون دیجیکالا.

  11. Avatar سیف اله شیخی

    دیجی کالا-من چند تا وسیله ایی از دیجیکالا خریدم مثل :مودم-روتر-ریشتراش-هارد-هولدر و … از خریدهام هم از همشون راضی هستم من بجای تعریف یا انتقاد از وسیله هایی که خریدم. مثل بقیه که فقط خوبی های دیجی کالا را میگن من انتقادهایی دارم برای پیشرفت هر روز دیجیکالا : سال قبل برای تخفیف های یلدایی دیجیکالا انقدر سایت دیجی کالا شلوغ بود و پهنای باند دیجی کالا کم که باید یه نیم ساعت تلاش میکردی تا بتونی وارد سایت بشی و بعد از تخفیفات من یه انتقادی کردم از این مشکل شاید خیلی ها هم مثل من این مشکل را داشتند و مثل من انتقاد کردند و فرستادند .که خدا را شکر امسال اون مشکل حل شد و خیلی راحت هم میشد وارد سایت شد وخیلی راحت خرید کرد .حالا دوباره میخوام یه انتقادی از دیجی استایل داشته باشم شاید خوب باشه : انتقادم از قیمت های دیجی استایل هستش چون هر شش ماه ۱ مرتبه میرم اونجا یه سری بزنم بخاطر قیمتاش سریع میزنم بیرون.پس بهتره برای توانایی در خرید مثل دیجیکالا تنوع از قیمت داشته باشه تا بتوان به اون سایت هم یه سری بزنیم.دیجی کالا هم محصول با کیفیت داره هم بی کیفیت و با تنوع قیمت برای همین هر روز تو این سایت میرم یه سری میزنم ولی دیجی کالا را ۱ کیلو متریش هم نمیرم .به امید موفقیت روز افزون دیجیکالا.

  12. Avatar محمد بامداد

    من هر چیزی که از دیجی کالا خریدم با گارانتی معتبر بوده و اصل.با خیال راحت ازدیجی خرید میکنم و خریدم همیشه ادامه خواهد داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه