مشکلات Mass Effect جدید طی دو ماه آینده برطرف می‌شوند

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «مس افکت»، به نسبت دیگر ساخته‌های استودیوی بازی‌سازی «بایوویر»، نقدها و نمرات خوبی دریافت نکرده است؛ طوی که «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) در حال حاضر بدترین ساخته‌ی این استودیو محسوب می‌شوند. با اینکه مس افکت جدید بازی بدی نیست، اما مشکلاتی گریبان‌گیر آن است که حتی طرفداران این مجموعه را هم اذیت کرده. استودیوی بازی‌سازی بایوویر گفته است که می‌خواهد در طول دو ماه آیند، مشکلات مس افکت: آندرومدا را با توجه به بازخوردهایی که دریافت کرده است، برطرف کند.

برای آشنایی با بازی، می‌توانید مجموعه‌ی ویدیویی مس افکت: آندرومدا را از این جا ببینید.

قرار است بروزرسان‌هایی به صورت رایگان برای مس افکت: آندرومدا عرضه شود که تغییرات زیر را به بازی اضافه می‌کنند:

  • انتخاب‌های بیشتر و متنوع‌تر در بخش ساخت شخصیت
  • بهبود موی شخصیت‌ها و ظاهر کلی آن‌ها
  • بهبود صحنه‌های سینمایی بازی و نحوه‌ی حرکت شخصیت‌ها
  • تغییر انتخاب‌های رابطه‌ی شخصیت اصلی مرد با دیگر شخصیت‌های بازی
  • تغییر دیالوگ‌های بازی با شخصیت «هینلی آبرامز»

این بروزرسانی‌ها هم‌چنین وضعیت اجرای بازی را هم بهتر خواهند کرد. بایوویر هم‌چنین گفته است که می‌خواهند آیتم‌های ظاهری رایگانی را به بخش داستانی و تک‌نفره‌ی بازی اضافه کنند.

اولین بهینه ساز یا همان Patch بازی، فردا یعنی پنج شنبه عرضه می‌شود. این بهینه ساز برخی از مشکلات فنی بازی را حل و اسلحه‌ها و زره‌های بخش چند نفره و تک نفره را بالانس خواهد کرد.

مس افکت: آندرومدا در روز اول فروردین سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. منصور

    جناب میرزایی عزیز بی صبرانه منتظر یک پادکست نقد و بررسی با جناب نوردوست در مورد این بازی هستیم ؛ اگر چه در جریان هستیم که نقد درست و عادلانه یک بازی اونمهم بازی های وسیع RPG نیازمند زمان گذاشتن پیرامون بازی هست با توجه به مشغله های زیاد شما عزیزان ؛ اما امیدوارم لطف بفرمایید در این مورد خاص یک تجدیدنظر بفرمایید ، خداشاهده قصد پیش خرید بازی رو داشتم اما با مشاهده نقد ها و نمرات شدیدا مایوس شده و از خرید بازی در این زمان ( با توجه ب قیمت های نجومی در ایران ! ) منصرف شدم و اون رو به زمان های دور دیگری موکول کردم ( ب امید ارزان شدن ) اما بی صبرانه منتظر یک پادکست زیبا از شما هستیم تا به یک جمع بندی در مورد بازی برسیم و اینکه آیا فعلا ارزش خرید رو داره یا خیر … باز هم تشکر میکنم جناب میرزایی . /

    1. واقعیتش نه من نه مجید هنوز بازی رو نخریدیم.
      توی پادکست آخری که امروز منتشر شد یکم درباره‌ی مس افکت صحبت کردیم، اما ضبط این پادکست قبل از مشخص شدن این مسیر آپدیت بازی بود.
      من و مجید وحشتناک طرفدار مس افکت هستیم، ولی تصمیم گرفتیم تا اومدن این آپدیت‌ها بازی رو نخریم. چون واقعا به قول شما قیمت بازی الان تنده.
      بهتره که صبر کنیم. هم آپدیت‌ها میان، هم قیمت بازی میاد پایین.
      می‌دونم انتظار سخته، من هنوز پرسونا دستم نرسیده و بدجور سر این موضوع عصبی‌ام، ولی صبر کنیم دیگه. ‌‌‌‌

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه