[رپورتاژ آگهی] سبدی به بزرگی سفره‌ هر خانواده‌ ایرانی، میهمان گروه سولیکو (کاله) باشید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گروه سولیکو کاله

گروه سولیکو (کاله) ، با ماموریت بهبود زندگی ایرانیان فعالیت خود را آغاز کرد و به پشتوانه نوآوری و تلاش برای بهترین بودن در منطقه، خیلی زود به یکی از رقیبان برندهای معتبر جهان در این حوزه تبدیل شد.

سولیکو به عنوان یکی از رهبران بازار، با محصولات متنوعی در گروه‌های فراورده‌های لبنی (کاله) ، گوشتی (سولیکو)، غذای آماده (پمینا)، غذای کودک (ماجان)، نوشیدنی (لاکی‌دو)، نان (بهاران گل)، ساندویچ (کاپو) و غیره به رشد و خودکفایی صنایع غذایی در کشور کمک کرده و به نامی آشنا و مورد اعتماد در این حوزه تبدیل شد.

این‌بار هم گروه سولیکو به بهانه تمام شدن شب‌های بلند و طولانی‌تر شدن عمر نور، به خانه‌تان می‌آید. یلدا، برای همه ما با سفره‌های رنگارنگ معنا پیدا می‌کند و جشن پشت سر گذاشتن طولانی‌ترین شب سال، با چشیدن طعم‌های تازه همراه می‌شود. سولیکو (کاله)، در جشن مزه‌ها و عطرها، طعم‌های آشنای قدیمی و مزه‌های نو را به سفره‌تان می‌آورد. در یلدای شگفت انگیز، همه چیز برای چیدن یک میز یلدایی کامل آماده است. پس یک‌بار دیگر، لذت زندگی را به روایت سولیکو تجربه کنید. پیشنهاد یلدایی ما را در کتاب کاله ببینید.

محصولات گروه سولیکو را در دیجی‌کالا ببینید.

هم چنین با برنده شدن در قرعه کشی شب یلدای دیجی‌کالا، هر فصل سبدی از سفره‌ی بزرگ محصولات سولیکو(کاله) را مهمان ما باشید.

جشنواره کاله

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط شرکت سولیکو (کاله) تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه