[رپورتاژ آگهی] نگاهی به تاریخچه شرکت سحرخیز

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه تولیدی تحقیقاتی زعفران سحرخیز در سال ۱۳۱۱ هجری خورشیدی فعالیت در زمینه تولید و فروش زعفران و خشکبار را در بالاترین سطح کیفیت آغاز کرد و همواره بر این تلاش بوده است تا با تامین و ارائه بهترین و سالم‌ترین محصولات، ضمن ارتقای سطح کیفی بازار، به جلب رضایت و اعتماد مصرف‌کنندگان بپردازد؛ که بی‌شک همواره بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه این مجموعه طی این سال‌ها بوده است.

سال ۱۳۱۱- تأسیس مجموعه توسط بنیانگذار آن مرحوم حاج محمد سحرخیز.

سال ۱۳۴۲- ادامه فعالیت‌های سحرخیز در قالب فروشگاه‌های زعفران سحرخیز.

سال ۱۳۸۱- تاسیس شرکت کشاورزی تولیدی زعفران سحرخیز و افزایش نیروی انسانی از ۱۰ نفر به ۱۰۰ نفر، افزایش سبد کالاهای فروش از زعفـران و خشکبار به شش قلم کالای جدید به ویژه چای زعفرانی، محصولات پودری زعفرانی، … و آغاز صادرات زعفران و چای زعفرانی به پنج قاره جهان.

سال ۱۳۸۴ – بهـره‌بــرداری از فـاز ۱ طرح توسعه مجتمع کشاورزی تولیـدی زعفـران سحـرخیز واقع در شهرک صنعتی توس.

سال۱۳۸۶ –  بهـره بــرداری از فـاز ۲ طرح توسعه مجتمع کشاورزی تولیـدی زعفـران سحـرخیز واقع در شهرک صنعتی توس.

سال۱۳۸۶ – افتتاح شعبه فروش تهران.

سال ۱۳۸۸ – آغاز مطالعات سرمایه‌گذاری، ساخت و راه اندازی بزرگترین واحد بهداشتی تولید و کنترل کیفیت نبات.

سال ۱۳۸۹ – تاسیس و راه اندازی شرکت پخش سراسری بینالود پارسیان به عنوان تخصصی‌ترین شرکت پخش سراسری زعفران در ایران و پخش‌کننده انحصاری محصولات سحرخیز.

سال ۱۳۹۲ – بهره‌برداری از بزرگترین مجمتع تولیدی نبات در ایران با عنوان پانیذ شهد بینالود واقع در شهرک صنعتی بینالود.

سال های  ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸: در رتبه بندی سال ۲۰۱۸ «انستیتو بین المللی طعم و کیفیت» مستقر در بلژیک که معتبرترین مرجع رتبه بندی در صنایع غذایی جهان به حساب می‌آید، زعفران، دمنوش زعفرانی، چای سبز زعفرانی، نبات زعفرانی، چای سبز دارچین و چای سیاه هل‌دار سحرخیز موفق به کسب عالی‌ترین درجه کیفی از میان هزاران برند برتر جهان شدند.

شرکت سحرخیز سال ۲۰۱۷ نیز موفق به کسب این جایزه برای زعفران، چای سیاه زعفرانی و پسته زعفرانی خود شده بود.

انتخاب و رتبه بندی محصولات در موسسه بین المللی طعم و کیفیت ، توسط دویست سرآشپز بین المللی و با سنجش حسی طعم، عطر، رنگ و بافت محصولات و بدون مشاهده برند صورت می‌گیرد.

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط شرکت سحرخیز تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه