هیوندای سوناتا فیس‌لیفت را ببینید

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد که مدل جدید سوناتا، ظاهر کاملا جدیدی خواهد داشت. دیروز گروه خودروسازی هیوندای در صفحه‌ی فیس‌بوک خود، از دو طرح مختلف برای هیوندای سوناتا رونمایی کرد. طرح‌های سمت چپ، مدل فیس‌لیفت سوناتا و دو طرح سمت راست هم، مدل‌های قبلی را نشان می‌دهد.

در انتهای سمت چپ این تصویر، طرحی از مدل سوناتا دیده می‌شود که اسم توربو برای آن نوشته شده که می‌تواند به معنی تریم جدیدی برای خودروهای میان‌رده باشد. این خودرو هم مثل مدل‌های اکسنت ۲۰۱۸ و الانترا GT 2018، جلوپنجره‌ی شش ضلعی دارد. طراحی در موتور این اسکیس هم، ظاهر اسپرت کوپه‌ای را برای سوناتا فراهم کرده است. بعد از این‌که مدل ۲۰۱۵ سوناتا با کد LF به بازار آمد، می‌توانیم منتظر آن باشیم که هیوندای مدل جدیدی را از این محصول به زودی به نمایش بگذارد.

Hyundai-Sonata-Facelift-Rear-Sketch

احتمال دارد که این خودرو حداقل از پیشرانه‌ی مشترکی بهره ببرد که شامل یک موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با توان ۱۸۵ اسب‌بخار می‌شود. هم‌چنین دو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری و ۴ سیلندر توربو ۲ لیتری با توان‌های ۱۷۸ و ۲۴۵ اسب‌بخار هم می‌تواند جزو بخشی از مشخصات فنی این اتومبیل باشد. مدل‌های هیبرید و پلاگین هم احتمالا برای علاقمندان تولید می‌شود.

سوناتا بعد از الانترا، دومین محصول پرفروش هیوندای است. شرکت هیوندای در صورت رفع مشکلات و بالابردن دینامیک رانندگی، می‌تواند سوناتا را تبدیل به یک سدان میان‌رده‌ی برتر کند.

نظر شما در مورد طراحی سوناتا چیست؟ آیا طرح منتشر شده از چهره‌ی احتمالی نسل بعدی را می‌پسندید؟

منبع: Motor Trend

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar mj

    حالا سایپا فیس لیفت میزنه چراغای پراید پر نور تر میشه خخخهههههه

  2. Avatar بردیا

    پشت مدل توربو خیلی شبیه کیا اوپتیما های جدیده. این یه ضعف تو طراحیه ولی خوشگله. جلو پنجره ی شش ضلعی هم جلوه ی خاصی داده. اصلاً شما بیا سیر تحول رو ببین از ۲۰۱۱ تا الان! به زبان حال با انسان سخن میگه…

  3. Avatar حامی

    جلو پنجره به ماشین های سری جدید آئودی شبیه هست
    عقب هم شبیه لکسوس و لمبو طراحی شده
    بهرحال مبارک کسایی که میتونند بخرند

  4. Avatar ///mahdispd

    هنوز تازه این مدل جدید گرم شده بود چه زود این اومد چراغای پشتش شبیه لامبورگینیه

  5. Avatar AmIn

    چراغای پشتشو از رو لامبو آوانتادور کاپی کردن????????

    1. Avatar parsa

      فرم چراغ ها کپی نیست ولی طراح گوشه چشمی هم به اونتادور داشته ، اما نحوه قرار گیری ال ای دی ها و ساختار مثلثی مانند اونا در داخل چراغ ، بله کپی از اکثر طرح های لامبورگینی مثل گالاردو ، المنتو و اونتادور هست،

  6. Avatar farid

    چقدر عالیه …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه