پاورقی دنباله‌دار کتاب «عرضه؛ فرمول سری یک میلیونر اینترنتی»

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

“چطور می‌توانم کسب‌وکاری که ایده‌اش را همیشه در ذهنم می‌پروراندم، به ثمر بنشانم؟”

“چگونه می‌توانم کسب‌‎وکارم را در مسیری صحیح، هدفمند و درامدآزا هدایت کنم؟”

“از چه چالش‌هایی در مسیر رشد کسب و کارم پرهیز کنم تا نتیجه‌ی زحماتم به‌خطر نیفتد؟”

در دنیای امروزی سوالاتی از این دست بسیار شنیده می‌شود. سوالاتی که به‌خاطر همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت و به واسطه‌ی آن افزایش بی‌سابقه‌ی تعداد کسب‌وکارهایی که مستقیما به این ابزار وابسته‌اند، روز به روز هم بیش‌تر می‌شود. خصوصا که کسب‌وکارهای اینترنتی یک دهه‌ی اخیر، به ویژه آن‌هایی که به‌شکل خاص با توجه به نیازهای مخاطبان‌شان پایه‌گذاری شده‌اند، حال و روز خوبی را سپری می‌کنند. همه‎ی این‌ها در کنار هم باعث شده تا هر کسی اهل خلق ایده باشد و از اینترنت هم سررشته داشته باشد، حداقل در میان دوستان‌اش هم شده ایده‌ای برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی، طرح ‌کند.

احتمالا با ما موافقید که در هر کسب‌وکاری، فاز «عرضه» (Launch) یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌هاست و برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌‎مند در این بخش می‌تواند روی آینده‌ی کارتان تاثیرگذار باشد. به‌همین خاطر هم تصمیم گرفتیم ادامه‌ی مجموعه پاورقی‌های دنباله‌دار رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ را به کتاب «عرضه»، نوشته‌ی «جف واکر»، ابداع کننده‌ی دستورالعمل عرضه‌ی محصول، اختصاص بدهیم.

اگر پیش از این هم اهل مطالعه‌‎ی پاورقی‌های دنباله‌دار دیجی‌کالا مگ بوده‌اید، به احتمال بسیار قوی مجموعه‌ی «امپراطوری اپ» و «زندگی‌نامه‌ی ایلان ماسک» را مطالعه کرده‌اید. در پاورقی دنباله‌دار امپراطوری اپ به زبان ساده درباره‌ی راه و روش طراحی و تولید اپلیکیشن برای‌تان گفتیم. با تعریف قصه‌ی زندگی پر رمز و راز ایلان ماسک، مردی که می‌خواهد یک تنه امکان سفر به فضا را برای همه فراهم کند هم برای آن‌هایی که مدام ایده‌های عجیب در ذهن‌شان می‌پرورانند، موضوعاتی جذاب طرح کردیم. اما حالا نوبت به «عرضه» رسیده است.

در فکر راه‎اندازی کسب‌وکار اینترنتی‌تان هستید و می‌خواهید از همین حالا تکلیف مرحله‌ی عرضه‌ی محصولات‌تان را روشن کنید؟ کسب‌وکارتان حسابی گرفته اما در عرضه‌ی محصولات‌تان به‌مشکل برخورده‌اید؟ می‌خواهید از فرمول سری یک میلیونر اینترنتی برای فروش تقریبا همه چیز سردربیاوردید؟ کسب‌وکاری که عاشقش هستید را بسازید و زندگی رویایی‌تان را آن‌طور که دوست دارید سروشکل بدهید؟ کتاب عرضه برای شما نوشته شده است.

کتاب عرضه ۱۴ فصل دارد و مثل دو پاورقی دنباله‌دار قبلی، هر هفته دو قسمت از آن منتشر خواهد شد. البته به‌خاطر طولانی بودن کتاب این بار هم هر فصل از کتاب به چندین بخش کوتاه‌تر تقسیم شده است. قسمت نخست از پاورقی دنباله‌دار عرضه از روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه منتشر خواهد شد. هر هفته یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها به دیجی‌کالا مگ و این صفحه سربزنید و قسمت جدید این کتاب جذاب را مطالعه کنید. با همراهی این پاورقی دنباله‌دار جزو اولین کسانی خواهید بود که کتاب عرضه را به زبان فارسی مطالعه کرده‌اند.

کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker

کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker

کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker
کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker

کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker کتاب عرضه-فرمول سری یک میلیونر اینترنتی-book-Launch-Jeff-Walker

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    سلام متشکرم از زحمات شما – فقط اینکه فصل چهاردهم هیچی نداره و روش کلیک میکنیم صفحه ۴۰۴ میادش و میزنه صفحه موجود نمیباشد – لطفا بررسی کنین و درستش کنین – متشکرم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه