پاورقی دنباله‌دار کتاب “امپراطوری اپ”

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سه چهار سال گذشته، تلفن‌های همراه هوشمند نقش پررنگی در زندگی اکثر افراد جوامع پیدا کرده‌اند؛ جوری که با پیشرفت سریع‌شان، جایگزین تعداد زیادی از وسایل و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر هم شده‌اند. از طرفی  با جدی‌تر شدن بحث حضور تلفن‌های همراه هوشمند در زندگی کاربران، موضوع تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های بروز و کاربردی هم سر و شکل جدیدی پیدا کرده است.

با جا افتادن تلفن‌های همراه هوشمند، حوزه‌ی تولید اپ هم از فعالیتی حرفه‌ای، به مقوله‌ای عمومی تبدیل شد و کاربران باهوش‌تر متوجه شدند با استفاده از ایده‌های نو و بکرشان می‌توانند حرف‌های زیادی در این حوزه برای گفتن داشته باشند. در نتیجه جریان تولید اپ‌های شخصی که با تغییر رویکرد فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی برنامه‌های موبایل همراه بود، باعث گسترش چشم‌گیر این صنعت شد.

این پاورقی ترجمه‌ی کتاب موفق «امپراطوری اپ» است که به قلم «چاد مورتا» در سال ۲۰۱۲ میلادی نگاشته شده.

حالا در سال ۲۰۱۵ طراحی و تولید اپ به مقوله‌ای بینهایت جدی و به‌همان نسبت عمومی تبدیل شده است. البته که ورود به این صنعت هم مثل تمام صنایع دیگر به دانش و برنامه‌ریزی مناسب نیاز دارد و در مواردی می‌تواند همراه با ریسک‌های فراوان باشد. به‌همین خاطر هم تصمیم گرفتیم هم‌زمان با شروع به‌کار رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ، پاورقی دنباله‌دار «امپراطوری اپ» را برای‌تان منتشر کنیم. این پاورقی ترجمه‌ی کتاب موفق «امپراطوری اپ» است که به قلم «چاد مورتا» در سال ۲۰۱۲ نگاشته شده. برای ترجمه‌ی کتاب هم از یکی از بهترین‌ مترجمان متون فنی و تخصصی کمک گرفتیم تا مطمئن شویم، آن‌چه در پایان کار در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد، مجموعه‌ای از مطالب مفید و کاربردی است که می‌توانند در راه‌اندازی امپراطوری اپ شخصی‌شان از آن کمک بگیرند.

خرید کتاب امپراطوری اپ از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar منصور کلاگر

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت مترجمین محترم این کتاب واقعا موثر . متاسفانه به دلیل مشغله ی بسیار زیاد موفق نشدم این کتاب را به صورت کامل مطالعه کنم. به همین دلیل درخواست دارم نسخه ی صوتی این کتاب را هم مد نظر قرار دهید . چون دست کم در مترو یا پشت فرمان ماشین گوش دادن به این کتاب، واقعا زنده کردن زمان های مرده ی یک شخص است. به شدت به کتاب های صوتی اعتقاد دارم چون دو کتاب “شیوه ی مدیریت استیو جابز” و “گوگل چگونه کار میکند” را از همین طریق به طور کامل گوش کردم و واقعا استفاده کردم.

    ««برای حفظ محیط زیست از کتاب های صوتی استفاده کنیم»»

  2. Avatar نوید

    آیا دیگر امکان مشاهدهٔ مطالب این کتاب در همین وبسایت وجود ندارد؟

  3. Avatar hasan7and

    درود
    لطفا لینک Pdf نسخه کامل رو اصلاح کنید تا بتونیم دانلودش کنیم/
    سپاس

  4. Avatar مصطفی

    لطفا لینک دانلود PDF رو درست کنید.

  5. Avatar ابوالفضل

    لینک دانلود همچنان ایراد دارد.
    هیچ راه ارتباطی غیر از این نظرات وجود ندارد.
    و ظاهرا هیچکس در دیجی کالامگ به این نظرات اهمیت نمی‌دهد.

  6. Avatar علیرضا

    ترجمه روان و عالی بود.فقط لینک دانلودش خرابه. لطفا بررسی کنید.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه