کاشت دوربین در جایزه‌ی امسال Grammy

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پنجاه و هشتمین سری از مراسم «جایزه‌ی گرمی» (Grammy Awards) تا یک هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود و این بار قرار است بینندگانی که از منزل پای برنامه‌ی زنده‌ی گرمی می‌نشینند، مراسم را از زاویه‌ی دید متفاوت و جذاب‌تری تماشا کنند. قرار است امسال دوربین‌هایی در جایزه‌های گرمی کار گذاشته شود تا اتفاقات را از زاویه‌ی دید برنده و هنرمندی که آن جایزه را نگه می‌دارد، نمایش بدهند.

شبکه‌ی CBS این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

مراسم گرمی از سال ۱۹۵۹ هرساله برای تقدیر از بهترین موسیقی‌ها و ترانه‌های اجراشده توسط هنرمندان و خوانندگان برگزار می‌شود. آن‌چه که به برندگان اهدا می‌شود، تندیسی به شکل شیپور یک گرامافون  طلایی است که روی یک پایه‌ی ذوزنقه ‌شکل قرار گرفته.

مسوولان قصد دارند امسال دوربینی در پایه‌ی این جایزه کار بگذارند. به این ترتیب افرادی که پای گیرنده‌های دیجیتال هستند، می‌توانند مراسم را از زاویه‌ی دید برنده که جایزه را تحویل می‌گیرد و رو به حضار نظق می‌کند، ببینند.

در هریک از جایزه‌ها یک دوربین Go Pro تعبیه می‌شود. باتری هر دوربین تا سه ساعت فیلم‌برداری را جواب می‌دهد. به علاوه سکانس‌هایی از پشت صحنه‌ی مراسم هم از زاویه‌ی دید دوربین کاشته شده در جایزه دیده می‌شود.

شبکه‌ی CBS این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

kanye-west_grammy

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه