کوجیما از Death Stranding می‌گوید

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر یک فستیوال بازی راه انداخته‌اید و می‌خواهید صنعت بازی، این فستیوال و مراسم را جدی بگیرد، باید مثل «فستیوال بازی ترایبکا» مطمئن شوید که «هیدئو کوجیما»، یکی از مهمان‌های اصلی برنامه‌ی شما است. کوجیما دیروز در فسیتوال بازی ترایبکا به مثل همیشه با استفاده از جملاتی مبهم، از بازی Death Stranding صحبت کرد.

کوجیما گفت که شخصیت «سالید اسنیک» را با الهام از روی کاراکتر رابرت دنیرو در فیلم «شکارچی گوزن» ساخته.

فستیوال فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival) را رابرت دنیرو و جین رزنتال پانزده سال پیش به راه انداختند. این جشنواره‌ی امریکایی در چند سال گذشته، شاهد نمایش بازی‌هایی مثل Beyond: Two Souls و L.A. Noire بوده است، اما امسال برنامه‌ای مجزا به اسم «فستیوال بازی ترایبکا» راه انداخته است.

با توجه به اینکه ترایبکا در اصل یک فستیوال فیلم است، هیدئو کوجیما هم بیشتر برنامه را مشغول صحبت درباره‌ی سینما و تاثیرات این رسانه بود. کوجیما گفت که او پس از عرضه‌ی کاست ویدیویی فیلم «راننده تاکسی»، برای مدت‌ها هر روز قبل از بیرون رفتن از خانه، این فیلم را تماشا می‌کرده. کوجیما هم‌چنین گفت که علاقه‌ی بسیار زیاد او به رابرت دنیرو باعث شده بود تا شخصیت «سالید اسنیک» را با الهام از روی کاراکتر رابرت دنیرو در فیلم «شکارچی گوزن» بسازد. کوجیما درباره‌ی تاکید زیاد او در استفاده از بازیگران واقعی برای بازی‌های‌اش، هم‌چنین به این موضوع اشاره کرد که هر بازیگر، دیدگاه خودش را به داستان و دنیای آن می‌آورد و این موضوع، به واقعی‌تر شدن شخصیت‌ها کمک می‌کند.

خالق مجموعه بازی‌های متال گیر صحبت‌های بسیاری درباره‌ی سینما کرد، اما به آن‌ها کاری نداریم و فقط روی یکی دو جمله‌ای که درباره‌ی Death Stranding گفته است تمرکز می‌کنیم.

«جف کیلی» که مشغول مصاحبه با کوجیما بود، از او درباره‌ی وضعیت ساخت Death Stranding می‌پرسد و در پاسخ می‌شنود: “تا به این جای کار همه چیز به خوبی پیش رفته است.”

در حالی که انتظار داشتیم کوجیما به همین پاسخ بسنده کند، اما او ادامه می‌دهد: “بیایید تصور کنیم شخصیت نورمن (نورمن ریدس)، در حال راه رفتن در نیویورک است.”

کوجیما پس از گفتن این جمله سریع می‌گوید که البته این یک مثال است و بازی در نیویورک اتفاق نمی‌افتد.

او ادامه می‌دهد: “در حال حاضر می‌خواهیم ببینیم آیا چیزی که با موتور Decima می‌سازیم، شبیه نیویورک شده است، آیا اندازه‌ها درست درآمده‌اند و حس خوبی از آن می‌گیریم یا نه.”

از این جا به بعد کمی جملات مبهم می‌شوند: “فرض کنیم که کاراکتر ما وارد یک رستوران ایتالیایی می‌شود. اینکه شخصیت ما با چه کسانی در رستوران ملاقات می‌کند، چه چیزی می‌خورد و جزییاتی این چنین، همه انتخاب شده‌اند و سر جای خودشان قرار گرفته‌اند.”

کوجیما ادامه می‌هد: “در حال حاضر مشغول کار روی این هستیم که چه نوع میزی باید در رستوران باشد، چه جزییات خاصی را باید قرار دهیم و روی منوی این رستوران چه چیزی قرار گرفته است.”

از شما می‌خواهیم به ما کمک کنید و بگویید که به نظر شما و با توجه به این جملات، کوجیما چه برنامه‌ای برای بازی Death Stranding در سر دارد.

اگر می‌خواهید درباره‌ی Death Stranding بیشتر بدانید، می‌توانید به مجموعه مقالات زیر نگاهی بیاندازید:

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امین

    هر چه که هست از مخیله ما ها خارجه.

  2. Avatar شایان

    کوجیمام خوبه فقط سیبیلاش سیبیل نیست:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه