گزارشگر سابق بازی‌های PES درگذشت

۲۵ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام رسمی باشگاه برایتون انگلستان، «پیتر بارکلی»، گزارشگر معروف انگلیسی، در سن ۶۷ سالگی درگذشت. پیتر بارکلی که جزو هواداران تعصبی باشگاه برایتون به حساب می‌آمد، بیشتر به خاطر گزارش بازی‌های «سری آ» طی ۹۰ میلادی شناخته می‌شد.

بارکلی به مدت چهار سال در این بازی حضور داشت؛ از PES 2 تا PES 6.

او در نسل ششم گزارشگر سری بازی‌های PES بود؛ بدون شک تمام طرفداران این مجموعه خاطرات فراموش‌نشدنی‌ای با این بازی روی کنسول پلی‌استیشن۲ دارند.

بارکلی به مدت چهار سال در این بازی حضور داشت؛ از PES 2 تا PES 6. پس از اینکه بازی PES 6 روانه بازار شد، کونامی تصمیم گرفت تا نام این بازی را مشابه رقیب خود یعنی FIFA تغییر دهد؛ بعد از این موضوع هم کونامی بازی ۲۰۰۷ این مجموعه را با نام PES 2008 عرضه کرد. با فرا رسیدن نسل بعدی کنسول‌ها و آغاز تغییرات در این مجموعه، «جان چمپیون» و «مارک لارنسن» جای بارکلی را گرفتند. تعدادی زیادی از طرفداران معتقدند که این سری بعد از این تغییرات هرگز موفق نشد تا به روزهای اوج خود بازگردد.

«پاول باربر» (مدیر اجرایی برایتون) درباره این خبر گفت: «بیشتر ما پیتر را از نزدیک می‌شناختیم. او فردی با استعداد، دانا، شوخ‌طبع و مهم‌تر از همه، مردی خوب و درستکار بود. دلمان برای او تنگ می‌شود و به خانواده‌ و دوستانش تسلیت می‌گوییم.»

بارکلی جدا از مجموعه PES، به عنوان گزارشگر روی بازی Michael Owen’s WLS ’۹۹ هم کار کرده بود.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه