گوشی‌های چینی LeEco؛ به‌زودی با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و ۸ گیگابایت رم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

LeEco، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند، این روزها در حوزه‌ی سخت‌افزار حسابی خودنمایی می‌کند. این برند که درواقع همان LeTV سابق است، می‌خواهد یکی از اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را در هفته‌ی آینده وارد بازار کند. این گوشی‌ احتمالا با نام‌ Le 2S Pro، Le 3 Pro یا Le Pro 3 در بازار چین عرضه می‌شود. گرچه نام این گوشی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده اما دعوتنامه‌ی مراسم رونمایی از آن برای ۳۱ شهریور ماه به رسانه‌ها ارسال شده است.

le-pro-3

LeEco با استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در گوشی جدیدش درواقع به رقابت مقابل ایسوس رفته که با گوشی ZenFone 3 Deluxe اولین گوشی اندرویدی با این تراشه‌ی جدید را ارایه داده است. به‌غیر از تراشه، سایر مشخصات گوشی جدید LeEco شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی است که در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و البته باتری‌ای که شایعه شده ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد، ثبت شده است. این گوشی نمایشگر ۵.۵ اینچی full HD دارد.

همه‌ی این‌ها در حالی است که گفته می‌شود که ضخامت این گوشی ۷ میلی‌متر خواهد بود که دست‌کم باتوجه به باتری بزرگی که به آن اشاره شده، به احتمال زیاد چنین چیزی صحت ندارد.

اما قدرت‌نمایی سخت‌افزاری این شرکت چینی همچنان ادامه دارد و اخبار جدیدتر می‌گویند گوشی در دست معرفی LeEco یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی هم خواهد داشت. این مدل که با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۲K می‌آید، یک دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دوربین پشتش دوتایی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

منابع: GSM Arena , Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سناتور

    خداوکیلی به جای اینکه همینطور بی فایده رم رو تو اندروید ارتقا بدن،بیان یه فکری به حال باتری گوشیا بکنن !!! اگه همینقدر که رو سی پی یو و رم و تراکم پیکسلی صفحه نمایش مانور میدن رو باتری کار میکردن الان شاید چن نسل باتری جلو افتاده بود و رضایت بخشیش مثه بقیه قطعات میشد

  2. Avatar آرش

    گوشی های سرهم بندی شده و بی کیفیت چینی و کره ای دیگه جایی تو دنیا ندارند.انفجار و آتش سوزی گوشی های چینی و.کرهدای، بسیاری را داره بیدار میکنه. تنها شرکت هایی مثل htc و سونی به جهت قدرت واقعی و ایمنی تکنولوژیکی، قابل اعتماد هستند.

  3. Avatar حمید

    دیگه با گزارش های آتش سوزی گوشی های کره ای و چینی، هیج اعتباری برای این شرکت ها در سطح جهان نمونده… فقط باید رفت سراغ ژاپن که فن آوریش تایید شده و ثابت شده است… به نظر من سونی بهترین گزینه حال حاضر از همه نظره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه