یک ببر چند تومان می‌ارزد؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ می‌دانستید یک ببر بالغ می‌تواند روزی ۲۱ کیلوگرم گوشت بخورد؟ می‌دانستید قلمرو هر ببر به مساحت ۱۲۰۰ کیلومتر مربع می‌رسد؟ می‌دانستید ۹۷ درصد جمعیت ببرها طی ۱۰۰ سال گذشته از بین رفته است؟ برای اینکه درباره‌ی ببرها بیشتر بدانید مقاله‌ی اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.

برای دیدن اینفوگرافیک در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. نازنین محسنی

    به نظر من که عالی بود، دلیل نداره در تابلوی اینفوگرافیک اطلاعاتی در این حد بیاد بعدم که اشاره به نگهداری در باغ وحششده که اتفاقا بنا به دلایل علمی باید جایی به اسم باغ وحش باشه و من شخصا با این برخورد احساسی که آقای اسدی دارن، مخالفم

  2. امیر اسدی

    این ابتدایی ترین توضیحات برای یکی از شگفت انگیز ترین گونه های کره زمینه، مثلا اشاره نکردید که ببر سفید یه اختلال ژنتیکی است، نه زیبایی، اشاره نشده که قرار بود تا سال ۲۰۲۰ ببر های در طبیعت به طور کامل منقرض بشن، ولی خدا رو شکر به نظر میاد این روند کاهشی جمعیتشون متوقف شده، اشاره نکردید که در آمریکا حدود ۱۰ هزار ببر در محیط بسته نگهداری​ و پرورش داده میشن، از توله ببر های تازه به دنیا اومده سو استفاده میشه برای عکس گرفتن در باغ وحش های سیار، و وقتی زیادی بزرگ میشن برای عکس گرفتن یا تبدیل به ماشین تولید مثل میشن یا در شکار گاه های بسته کشته میشن توسط افراد، در کشور های آسایی مثل چین، مزرعه ببر وجود داره! چون گوشت ببر و پوستش به فروش میرسه و حتی از استخوانش هم استفاده میکنن برای تهیه نوشیدنی های گرون قیمت، و این حرف که در صورت تامین نیازهاشون در باغ وحش میتونن زندگی خوبی داشته باشند، مثل اینه بگن انسانها بیان و در زندان زندگی کنن ما هم همه نیازهاشون رو تامین میکنیم، درسته ما اشرف مخلوقاتیم، ولی این توجیهی نیست برای اینکه به خودمون اجازه بدیم برای سایر موجودات زنده ارزش قائل نشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه