معرفی ۱۰ گوشی برتر با صفحه‌نمایش بالای ۵.۵ اینچ

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
فبلت - گوشی بزرگ

استفاده از فبلت یا گوشی بزرگ مزایای زیادی دارد. از بین این مزایا می‌توانیم به نمایش بهتر ویدیوها، انجام راحت‌تر بازی‌ها و ساده‌تر شدن فرایند تایپ اشاره کنیم. این گوشی‌های بزرگ که فبلت هم نامیده می‌شوند، معمولا در مقایسه با گوشی‌های معمولی از باتری‌های بزرگ‌تری بهره می‌برند و باتری بزرگ‌تر مساوی است با عمر باتری بیشتر. در ادامه نگاهی به ۱۰ گوشی بزرگ برتر بازار می‌اندازیم؛ گوشی‌هایی که از نمایشگرهای ۵.۵ اینچی یا بزرگ‌تر بهره می‌برند.

آیفون ۱۰

10 گوشی برتر دنیا

آیفون ۱۰ یک نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی را در یک بدنه‌ی جمع‌وجور جای داده است، به همین خاطر با وجود بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ، این گوشی اندازه‌ی چندان بزرگی ندارد. البته اپل در این میان مجبور شده دکمه‌ی هوم را حذف کند؛ به همین دلیل، تجربه‌ی کاربری این گوشی شباهت چندانی به دیگر آیفون‌ها ندارد. به طور مثال برای رفتن به صفحه‌ی اصلی، کاربر باید به سمت بالا سوایپ کند و با سوایپ به پایین از سمت راست بریدگی فوقانی گوشی، کنترل سنتر باز می‌شود. همچنین نباید فیس آی‌دی را از قلم بیندازیم که در این گوشی جایگزین تاچ آی‌دی شده است. آیفون ۱۰ یک گوشی خاص و جذاب محسوب می‌شود؛ گوشی خاص و جذابی که قیمت بسیار بالایی دارد.

Digi_Buy_Label5

گلکسی نوت ۸

بهترین گوشی 2017 سامسونگ

سامسونگ فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ را با عرضه‌ی گوشی فوق‌العاده‌ی گلکسی نوت ۸ جبران کرد. گلکسی نوت ۸ همانند گلکسی اس ۸ از نمایشگر بی‌نهایت بهره می‌برد، اما نباید این گوشی ۶.۳ اینچی را تنها به‌عنوان نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ در نظر بگیریم. زیرا گلکسی نوت ۸ از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که از بین آن‌ها می‌توانیم به مواردی مانند App Pair برای استفاده‌ی هم‌زمان از دو اپلیکیشن، بهره‌گیری از دوربین دوگانه و قابلیت‌های جدید قلم S Pen اشاره کنیم. به خاطر وجود این مشخصه‌ها (و چندین مشخصه‌ی دیگر)، گلکسی نوت ۸ برای کاربران حرفه‌ای یک گوشی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

Digi_Buy_Label5

آیفون ۸ پلاس

پرچمداران گوشی 2017

از لحاظ ظاهری، آیفون ۸ پلاس در مقایسه با نسل قبل خود، ارتقای محسوسی پیدا نکرده است. اما اگر از ظاهر فراتر برویم، برتری‌های مشهودی را می‌توانیم مشاهده کنیم. این آیفون از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و دوربین دوگانه‌ی آن هم به طرز محسوسی بهبود پیدا کرده است. این گوشی از تراشه‌ی قدرتمند A11 Bionic بهره می‌برد و به لطف این تراشه، هنگام عکاسی می‌توان از حالت Portrait Lighting بهره برد؛ با استفاده از این حالت می‌توان نور عکس را قبل و بعد از عکاسی دست‌کاری کرد. آیفون ۸ پلاس همچنین از باتری بزرگی بهره می‌برد که عمر باتری بالایی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. آیفون ۸ پلاس شاید ظاهر پر زرق‌وبرق آیفون ۱۰ را نداشته باشد، اما نباید توانایی‌ها و قابلیت‌های این گوشی دست کم گرفته شود.

Digi_Buy_Label5

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

رده بندی بهترین گوشی های جهان 2017

اولین چیزی که در مورد گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس توجه را به خود جلب می‌کند، نمایشگرهای خمیده‌ی اولد است. گوشی گلکسی اس ۸ از نمایشگر ۵.۸ اینچی و گوشی گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. به دلیل جمع و جورتر بودن گلکسی اس ۸، این گوشی خوش‌دست‌تر محسوب می‌شود ولی برای افرادی که اهل تماشای ویدیوها یا انجام بازی‌ها هستند، گوشی بزرگ گلکسی اس ۸ پلاس مناسب‌تر است. درنهایت باید گفت هردوی این گوشی‌ها فوق‌العاده هستند و هردوی آن‌ها از دوربین عالی، تراشه‌ی پرسرعت و قدرتمند و عمر باتری بالا بهره می‌برند.

Digi_Buy_Label5

هوآوی میت ۱۰ پرو

بهترین گوشی 2018

گوشی میت ۱۰ پرو یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ بود. در این پرچم‌دار شاهد کاهش حاشیه‌ها و انتقال حسگر اثر انگشت به پشت گوشی هستیم. این تغییرات فضای کافی را برای بهره‌گیری از نمایشگر ۶ اینچی ۱۸:۹ AMOLED ایجاد کرده است. دوربین دوگانه‌ی این گوشی ساخت شرکت لایکا است که با استفاده از هوش مصنوعی حالت‌های مختلف عکاسی را شناسایی و تنظیمات متناسب با آن را اعمال می‌کند. در آخر هم باید به تراشه‌ی قدرتمند Kirin 970 و واحد پردازش عصبی موجود در آن اشاره کنیم که موجب بهبود محسوس عملکرد این گوشی شده است.

Digi_Buy_Label5

سونی اکسپریا XZ1

بهترین فبلت های دنیا

گوشی ۵.۲ اینچی اکسپریا XZ1 با توجه به طراحی قدیمی و حاشیه‌های بزرگی که دارد، از لحاظ ظاهری چندان جذاب محسوب نمی‌شود. اما در عوض بسیار سریع است. در برخی از آزمایش‌ها، این گوشی از لحاظ سرعت در کنار گوگل پیکسل ۲ و وان‌پلاس ۵T قرار گرفته است؛ گوشی‌هایی که از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آیند. با توجه به این که سخت‌افزار این گوشی تا حد زیادی مشابه دیگر پرچم‌داران اندرویدی است، چنین سرعت و عملکردی شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. یکی دیگر از مشخصه‌های جذاب این گوشی، امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه است. اما این گوشی ضعف‌هایی هم دارد. یکی از ضعف‌های مهم این گوشی، باتری آن است که در مقایسه با باتری گلکسی اس ۸ حرف زیادی برای گفتن ندارد. در نهایت این گوشی با تمام نقاط قوت و ضعفی که دارد، گوشی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود که آن‌چنان‌که بایدوشاید مورد توجه قرار نگرفته است.

Digi_Buy_Label5

ال‌جی G6

قیمت انواع فبلت

ال‌جی در این گوشی از نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده کرده است. این نسبت تصویر اخیرا مورد توجه قرار گرفته و بهره‌گیری از آن موجب کشیده‌تر شدن نمایشگر می‌شود. نمایشگر این گوشی از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. کاربران با استفاده از این نمایشگر می‌توانند عکس‌های مربعی شکل بگیرند و برای مقایسه‌ی مواردی مانند نور، رنگ یا ترکیب‌بندی، این عکس‌ها را کنار هم قرار دهند. استفاده از نمایشگر ال‌سی‌دی به جای اولد، نقطه ضعف بارز این گوشی در مقایسه با ال‌جی V30 است.

Digi_Buy_Label5

اچ‌تی‌سی U11

خرید فبلت

گوشی HTC U11 از گوشی‌های قدر رقیب چیزی کم ندارد. نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD، مهم‌ترین نقطه‌ی قوت این گوشی است. با وجود اینکه HTC به جای اولد از ال‌سی‌دی استفاده کرده، نمایشگر HTC U11 رنگ‌ها را زنده نشان می‌دهد و دقت رنگ بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، گوشی HTC U11 از طراحی زیبا، کیفیت صدای فوق‌العاده و دوربین بسیار با کیفیتی بهره می‌برد. به همین خاطر می‌توان این گوشی را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های ساخت HTC به حساب آورد.

Digi_Buy_Label5

هوآوی آنر ۷ ایکس

گوشی صفحه بزرگ ارزان قیمت

نمایشگرهای بزرگ کم‌حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ از جمله مشخصه‌های بیشتر پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ بود. اما همیشه استثناءهایی وجود دارد که یکی از این استثناءها، گوشی میان‌رده‌ی آنر ۷ ایکس است. این گوشی از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. این گوشی به لطف حاشیه‌های کمی که دارد، بسیار خوش‌دست محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ هستید ولی نمی‌خواهید پول زیادی را خرج کنید، خرید هوآوی آنر ۷ ایکس را توصیه می‌کنیم.

Digi_Buy_Label5

لنوو Phab 2 Pro

گوشی ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ

برای افرادی که فکر می‌کنند تبلت بیش از حد بزرگ است و گوشی هوشمند بیش از حد کوچک، استفاده از فبلت لنوو Phab 2 Pro را توصیه می‌کنیم. این گوشی بزرگ یا فبلت از نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی بهره می‌برد. کم‌حاشیه نبودن این نمایشگر باعث شده Phab 2 Pro واقعا یک گوشی بزرگ باشد. مهم‌ترین مشخصه‌ی این فبلت پشتیبانی از فناوری تانگو گوگل است. این گوشی بزرگ با بهره‌گیری از دوربین‌ها و سنسورهای مربوط به تشخیص عمق و حرکت، تجربه‌ی واقعیت افزوده‌ی جذابی را به کاربر ارائه می‌دهد. این فبلت جذاب مناسب افرادی است که طرفدار پروپاقرص بازی‌ها و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده هستند.

Digi_Buy_Label5

منبع: tom’s guide

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar EHSAN

    سلام اقای یوسف اسفندیاری من یک گوشی می خواستم بگیرم و بین این ۳ گوشی

    موندم کدومشو بگیرم تورو خدا کمکم کنید

    با تشکر

    ۱_ نوت ۸

    ۲_ ایفون ۸

    ۳_ ایفون۷

  2. Avatar Alireza

    بهترینشون سامسونگ و بعدش هواویه

  3. Avatar Shakib Molavi

    سونی ۵.۲ اینچی چرا جزو این دسته بندیه؟!
    هرچند که به شخصه تا الان از این گوشی های بدون تبلیغ های آنچنانی مثل htc و سونی لذت بردم و واقعا جای تقدیر دارند.

  4. Avatar حیسن

    سونی خدایش خوبه در حقش خیلی اجحاف شده

  5. Avatar حسین

    جالبه که در این مقایسه چیزی از google pixel 2 /xl دیده نمیشه

  6. Avatar Jay

    من xz پرمیوم دارم از xz1هم سرعتش بیشتر کیفیت ساخت بالایی داره قابلیتهای داره که واقعا کارایی داره و الکی ودهن پر کن وگذرا نیست سوپر اسلوموشن خیلی عالیه باتری هوشمندش خیلی عالیه و شما از نظر باتری خیالتون راحته برنامه هوشمند مدیریت رم داره و برنامه هایی که برای مدت طولانی استفاده‌ نمیشه رو مدیریت میکنه انتی ویروسی که روی گوشی هستش از نظر الودگی از گوشی محافظت میکنه

  7. Avatar نیما

    xz1 که بزرگتر از ۵.۵ اینچ نیست! با توجه به عنوان مطلب نباید تو این لیست قرار بگیره

  8. Avatar امیرحسین

    بنظر من بهترینشون نوت ۸ و آیفون اکس هستش.نوت از اندرویدا و آیفونم از آی او اس
    بین این دو هم با وجود اینکه آیفون خیلی دوس دارم و خودمم آیفون و گلکسی استفاده میکنم نوت رو بیشتر میپسندم بخاطر آزادی عمل و امکانات بیشترش

  9. Avatar احمد

    پس گوشی گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ xl چی!؟؟؟؟؟؟

  10. Avatar معین

    سونی XZ1 که صفحش ۵.۲اینچ هست و با عنوان همخوانی نداره، باز XZ Premium انتخاب میشد یه چیزی!!!

  11. Avatar مجتبی

    پس ال جی v30 چی شد رتبه سوم قطعا LG V30

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه