توسعه‌دهنده Angry Birds از توقف بروزرسانی و عرضه بازی‌هایش در گوشی‌های ویندوزی خبر داد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Rovio، توسعه‌دهنده بازی انگری بردز (Angry Birds) از این موضوع خبرداده که پس از این دیگر از گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون پشتیبانی نخواهد کرد. این اطلاعات از طریق ایمیلی به دست آمده که شرکت در پاسخ به یکی از مشتریان درباره محصولات و بروزرسانی‌های آینده شرکت Rovio در پلتفرم مایکروسافت عنوان کرده است.

براساس این ایمیل شرکت توسعه‌دهنده بازی انگری بردز توان خود را صرفا بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید متمرکز خواهد کرد. گرچه شرکت توسعه دهنده هیچ بازی جدید یا بروزرسانی‌ای از بازی‌های فعلی‌اش را برای گوشی‌های ویندوزی منتشر نخواهد کرد اما بعید است جلوی اجرا و دانلود بازی‌های قدیمی‌اش را در این گوشی‌ها بگیرد.

شرکت Rovio ده عنوان بازی در پلتفرم مایکروسافت دارد، با در نظر گرفتن این نکته که سهم بازار گوشی‌های ویندوزی حدود ۲ درصد از سهم بازار جهانی است این خبر چندان هم عجیب نبود.

البته انگری بردز بازی قدیمی‌ای است و دوران اوج خود را مدتی است سپری کرده، در نتیجه احتمالا این خبر خیلی هم کاربران گوشی‌های ویندوزی را متاثر نکند. آنچه برای این دسته از کاربران تا حدی آزاردهنده است عدم عرضه بازی محبوب این روزها یعنی  Pokemon GO است که در پلتفرم آنها عرضه نشده است.

منبع: PhoneArena


کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mohammad

    Thanks

  2. hamed

    میگن از ۸.۱ رفته به ویندوز ۱۰ میاد ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه