ظاهر جدید و جذاب آکورا اینتگرا ۲۰۲۳ را ببینید

۱۰ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آکورا اینتگرا 2023

پس از اعلام بازگشت نام اینتگرا که ماه گذشته در هفته‌ی اتومبیل مونتری ۲۰۲۱ انجام شد، آکورا اکنون جزئیات تازه‌ای از این خودروی محبوب را فاش کرده است.

جزئیات جدید «آکورا اینتگرا» (Acura Integra) در قالب یک تیزر تصویری ارائه شده است که در نخستین نگاه طراحی لیفت‌بک آن را به نمایش می‌گذارد و سبکی میان هاچ‌بک و سدان دارد. Integra جدید یک لیفت‌بک پنج در خواهد بود با خط سقف منحنی پشت ستون B، چراغ‌های عقب LED باریک و لوگوی شرکت که در وسط در عقب جای گرفته است. چند نوار سیاره براق هم متناسب با لهجه‌ی طراحی خودرو در کنار و عقب خودرو قرار گرفته‌اند.

آکورا اینتگرا
آکورا اینتگرا

اگرچه این خودرو به‌عنوان یک کامپکت اسپرت درجه یک توصیف می‌شود که آن را در برابر نمونه‌هایی مانند BMW سری ۴ گرن کوپه قرار می‌دهد، اما به احتمال زیاد در کلاس پایین‌تر مرسدس بنز CLA را به چالش می‌کشد. اگرچه این فعلا یک حدس است اما بر اساس این واقعیت است که نسخه‌های قبلی بر پایه‌ی سیویک ساخته شده‌اند.

هم‌اکنون اطلاعات کمی از ویژگی‌های فنی این خودرو در دسترس است اما به احتمال زیاد از مشخصاتی مشابه با جدیدترین مدل هوندا سیویک خواهد داشت و بدین ترتیب با شاسی یکسان از موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد.

چراغ جلوی آکورا اینتگرا

نوع هیجان‌انگیزتری از این خودرو هم با نام «اینترگرا تایپ اس» (Integra Type S) در دست تولید است و می‌تواند به مدل‌های استاندارد بپیوندد. آکورا ماه گذشته یک نشان تجاری را در اداره‌ی ثبت اختراعات و علائم تجاری امریکا (USPTO) برای این نام ثبت کرد و چون این شرکت تصمیم به تولید این مدل گرفته است، احتمالا با یک مدل جذاب با مشخصاتی مانند Acura TLX هم روبه‌رو خواهیم بود.

تولید پیشرانه‌ی الکتریکی برای این خودرو در ابتدای عرضه، بعید به‌نظر می‌رسد اما انتظار می‌رود که مدت اندکی پس از آغاز عرضه‌ی آکورا اینتگرا، نسخه‌ی الکتریکی آن هم ارائه شود.

باید دید آیا این خودروساز Integra Type R را هم در نسخه‌های محدودی از خودرو بازمی‌گرداند یا خیر. برای فهمیدن این موضوع باید تا سال آینده منتظر بمانیم زیرا خانواده‌ی جدید اینتگرا در آن زمان معرفی خواهد شد.

عکس‌ها: آکورا اینتگرا ۲۰۲۳
Credit: Acura

منابع: Auto Evolution, Motor Trend

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه