مرد عنکبوتی برای بار دوم در فیلم Captain America: Civil War دیده شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر چقدر که به زمان اکران فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) نزدیک می‌شویم، تریلرهای بیشتری از آن منتشر می‌شوند. در جدیدترین تریلر منتشر شده از این فیلم، بار دیگر شخصیت مرد عنکبوتی به نمایش درآمد.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی قرار است در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه (۶ می) اکران شود. تا این لحظه تریلرهای مختلفی از این فیلم منتشر شده که در آخرین آن‌ها شخصیت مرد عنکبوتی به نمایش درآمد که بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی را هیجان‌زده کرد. به تازگی تریلر جدیدتری از این فیلم منتشر شده که بار مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد.

در این تریلر مرد عنکبوتی را در صحنه‌های اکشن و در حال مبارزه با افراد مختلف مشاهده خواهید کرد. البته مرد عنکبوتی تنها در چهار ثانیه‌ی این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای حضور دارد که باز هم جالب توجه خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را ببینید:

‌‌‌‌‌‌

به احتمال زیاد شخصیت مرد عنکبوتی نقش پررنگ‌تری در این فیلم ایفا می‌کند و لحظات بیشتری او را خواهیم دید. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که حق ساخت فیلم براساس شخصیت مرد عنکبوتی توسط سونی خریداری شده و از این به بعد تمام فیلم‌های این ابر قهرمان محبوب را شرکت سونی می‌سازد.

‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حجت الله

    سلام. خیلی هیجان دارم واسه این فیلم.
    البته یه اشتباه کردید. حق ساخت فیلم از شخصیت مرد عنکبوتی از قبل دست سونی بوده اما سونی و دیزنی سال گذشته به توافق رسیدند که با هم همکاری کنند. در نتیجه مرد عنکبوتی توی قسمت سوم کاپیتان آمریکا حضور داره.

  2. Avatar علی

    چه فیلمی بشه! قطعا رکورد رو میزنه حالا ببینید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه