تاریخ عرضه‌ی انیمیشن Batman: The Killing Joke مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) اعلام کرد که انیمیشن Batman The Killing Joke در تاریخ ۲ مرداد ماه (۲۳ جولای) به صورت دیجیتالی و کمی بعد روی دیسک بلو-ری عرضه می‌شود.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت Entertainment Weekly، نسخه‌ی دیجیتالی این کارتون در تاریخ ۲ مرداد ماه روی فروشگاه‌های آنلاین منتشر می‌شود. البته افرادی که دوست دارند این فیلم را با مضامین بیشتر مشاهده کنند، می‌توانند نسخه‌ی Deluxe Edition که در تاریخ ۱۲ مرداد ماه روی دیسک عرضه می‌شود را خریداری کنند.

نسخه‌ی Deluxe Edition شامل یکی از قسمت‌های فیلم The New Batman Adventures و Batman: The Animated Series می‌شود. همچنین مستندی از روند ساخت این کارتون، موسیقی‌های آن و چگونگی خلق شدن شخصیت جوکر در این دیسک قرار گرفته است. البته شرکت وارنر هنوز اعلام نکرده که نسخه‌ی فیزیکی این انیمیشن با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

در انیمیشن Batman: The Killing Joke از «کوین کانروی» (Kevin Conroy) و «مارک همیل» (Mark Hamill) به عنوان صدای پیشه‌ی شخصیت‌های بتمن و جوکر استفاده شده که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران برخوردار هستند. این دو نفر سال‌ها پیش هم به عنوان صداپیشه‌ی این شخصیت‌ها در انیمیشن Batman: The Animated Series حضور داشتند.

این کارتون از روی کتاب کمیکی به همین نام که در سال ۱۹۸۸ منتشر شده بود، ساخته شده است. این کتاب کمیک روندی خشن و بسیار تاریکی داشت و توانست روند داستانی شخصیت بتمن و جوکر را تغییر دهد. همین موضوع باعث شده که انیمیشن Batman The Killing Joke هم با درجه‌ی سنی R راهی بازار شود. فیلم‌هایی که این درجه‌‌ی سنی را دریافت می‌کنند برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نیستند.

انیمیشن Batman The Killing Joke یک نمایش همگانی هم در نمایشگاه «کامیک کان» (Comic Con) خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این کارتون را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه