تریلرهای جدید Black Myth: Wukong پیشرفت‌های آن را نشان می‌دهد

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Black Myth Wu Kong

پس از معرفی اولیه‌ی بازی «افسانه‌ی سیاه: ووکانگ» (Black Myth: Wukong) در ماه اوت سال ۲۰۲۰، استودیو چینی «گیم ساینس» (Game Science) در هر ماه اوت نمایش جدیدی را از این بازی نمایش داده است.

این بار، این استودیو چینی ‌ تنها نگاهی جدید به گیم پلی این عنوان انداخت، بلکه یک میان‌پرده‌ی جدید را به همراه تعداد زیادی از شخصیت‌های جذاب بازی به اشتراک گذاشت. این میان‌پرده که با آنریل انجین ۵ ساخته شده است، به‌صورت درون بازی ضبط شده است.

این بازی اکشن – ماجراجوییِ نقش‌آفرینی که در قرن شانزدهم جریان دارد و با تمرکز بر فولکلور سنتی چین ساخته شده است، دو سالی است که موضوع بحث بوده و هر بار با نمایش جدیدش به تأثیرگذاری خود در میان بازیکنان ادامه می‌دهد. آخرین باری که استودیو گیم ساینس جزئیاتی را از این بازی اعلام کرد، مشخص شده بود که آن‌ها توسعه‌ی بازی را به موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ منتقل کرده‌اند؛ بنابراین، این اولین‌باری بود که می‌توانستیم پیشرفت توسعه‌دهندگان را در این مدتی که به آنریل انجین ۵ منتقل شده بودند، مشاهده کنیم.

Black Myth Wu Kong

نمایش گیم‌پلی بازی توسط انویدیا منتشر شده است که فناوری DLSS و قابلیت‌های کارت‌ گرافیک‌های RTX در پیاده‌سازی آن را به نمایش می‌گذارد. جدا از گرافیک چشم‌نواز و افکت‌های ریز و درشت آن، طعم دیگری از گیم پلی بازی افسانه‌ی سیاه: ووکانگ را چشیدیم که در آن شاهد حضور غول‌‌آخرهایی در هر شکل و اندازه، طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و ویژگی‌هایی برای شاه میمون (Monkey King)، اکتشاف محیط، رابط کاربری به‌روز شده و چندین سیستم منو از جمله فهرست آیتم‌ها و ابزار شخصیت اصلی بودیم.

در نمایش دیگر، ما ۶ دقیقه از یک میان‌پرده (کات سین) طولانی را دیدیم که شخصیت‌های جدید و البته ناآشنایی را به ما معرفی می‌کند. با توجه به این نمایش، به نظر می‌رسد که بازی افسانه‌ی سیاه: ووکانگ نسبت به آنچه که ممکن است طرفداران در ابتدا تصور می‌کردند، تمرکز و تأکید بزرگ‌تری روی داستان داشته باشد.

به گفته وب‌سایت رسمی بازی، کار بر روی این بازی بیش از شش سال پیش آغاز شد و توسعه‌دهندگان شب‌های بی‌شماری اضافه‌کاری کردند. ایده پشت معرفی بازی افسانه سیاه در مراحل اولیه توسعه‌اش، جذب استعدادهای بیشتر به استودیو و پیشبرد چشم‌انداز جاه‌طلبانه آن‌ها بوده است. مشخص نیست که آیا استودیو گیم ساینس توانسته پس از معرفی اولیه بازی بر بحران اضافه‌کاری زیاد و بیش از حد اعضای توسعه‌دهنده‌ی این اثر غلبه کند یا خیر.

هنوز حتی بازه‌ی احتمالی عرضه‌ی این بازی را نمی‌دانیم. با این حال، استودیو توسعه‌دهنده‌ی این اثر در گذشته بیان کرده بود که این بازی را برای کنسول‌های امروزی و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد کرد.

منبع: The Gamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه