آنچه شما گفتید: گلکسی نوت ۹ گوشی بهتری است یا آیفون X؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

هفته گذشته از شما پرسیدیم که به نظر شما سامسونگ گلکسی نوت ۹ گوشی بهتری است یا آیفون X؟ کامنت‌های زیادی در سایت و پای پست اینستاگرام این مطلب دریافت کردیم که مخاطبان دیجی‌کالا مگ از جنبه‌های مختلفی این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کرده بودند. حال در این ویدئوکست به مرور «آنچه شما گفتید» پرداختیم.

نکته‌ای که در مقایسه این دو گوشی باید مورد توجه قرار داد این است که آیفون X پرچمدار سال گذشته شرکت اپل است و جدیدترین پرچمداران این شرکت تا چند روز دیگر معرفی می‌شوند؛ در حالی که گوشی گلکسی نوت ۹ چند هفته پیش به طور رسمی معرفی شد. این نکته‌ای است که در کامنت‌ها بسیار به چشم می‌خورد که نظر کاملا درستی هم بود، اما دلیلی که باعث شد ما این سوال را مطرح کنیم این بود که در حال حاضر این دو گوشی برترین گوشی‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند و می‌خواستیم نظر شما را در مورد بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار بدانیم.

بدون شک در هفته‌های آینده و با معرفی جدید‌ترین آیفون‌های شرکت اپل می‌توان نظرسنجی دیگری این بار با مقایسه میان بهترین محصولات سال ۲۰۱۸ برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برگزار کرد.

دعوت می‌کنیم این قسمت از ویدئوکست «آنچه شما گفتید» را تماشا کنید و نظرات خود را باز هم با ما درمیان بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Fatemeh

    بنظر من هزینه ای ک برای ایفون میدیم در ازای خدماتی ک توی ایران میگیریم با توجه به تحریم های جدید ک تو ایفون الان هممون داریم تجربش میکنیم اصلاااا نمیارزه
    من note9 نداشتم ولی عقیده دارم هزینه ای ک میکنیم به جز اینکه خیلی کمتر از ایفونه خدماتی هم ک میگیریم و امکاناتی ک داره واقعا می ارزه
    (اونایی ک میگن note9خیلی گرونه همونایی هستن ک ۱۵-۲۰ میلیون پول میدن میرن ایفون میخرن:/)

  2. نادر

    سلام من چند ساله أیفون دارم و تقریبا همه مدل هاشو استفاده کردم ، خیلى هم رازى هستم ازش ولى أین دفعه دوست دارم نوت ٩ رو استفاده کنم و قطعا مطمئن هستم که پشیمون نمیشم

  3. omid

    من هر دوتارو تجربه کردم و میگم که قابلیت های اندروید و سامسونگ از ایفون در کشور ما بیشتر – و رابط کاربری سامسونگ امکانات بیشتری برای شما قرار میده-و ایفون امکانات کمتر و رابط کاربری اسون تر و جذابیت بیشتری در دست ما قرار میده.????

  4. omid

    من هر دوتارو تجربه کردم و میگم که قابلیت های اندروید و سامسونگ از ایفون در کشور ما بیشتر – و رابط کاربری سامسونگ امکانات بیشتری برای شما قرار میده-و ایفون امکانات کمتر و رابط کاربری اسون تر و جذابیت بیشتری در دست ما قرار میده.????

  5. سجاد کهوری صادق

    سامسونگ گلکسی نوت ۹ خیلی بهتر از آیفون هست،،ایفون اصلا مالی نیست،الکی بزرگ اش کردن…گلکسی نوت ۹ بهترین گوشی دنیاست

  6. علی

    خسته نباشید

  7. علی

    یعنی به خاطر یه قلم بخواد اینقدر قیمت افزایش بده ؟؟؟
    ذوق دکمه ی شاتر رو قلم دارین و …. سامسونگ قیمت عقلانی نداره ؟
    هرچیزی که میسازه و طراحی میکنه به هزاران شرکت میفروشه و درآمدش رو داره.

    ولی اپل هرچی طراحی و تولید کرده اختصاصا متعلق به محصولات خودش هست.

    هر وقت سامسونگ تونست سیستم عامل موفقی بزنه روی گوشی هاش ، هر وقت صفحه های اولد یا حافظه ها و … روی گوشی خودش زد.
    بیاد و برچسبی با قیمت بالا روی محصولاتش بزنه
    اصل گوشی که سیستم عامل هست رو شرکت گوگل میده بهش…

    واقعا نمیدونم چرا قیمت بالا میده وقتی هیچیش مختص خودش نیست و به همه میده از لنز گرفته تا صفحه نمایش و حافظه و …. به همه داره میفروشه … پس چرا بازم پولشونو میگیره از مردم ؟؟
    اون هم با کیفیت پایین بدنه و ساختش …
    اصلا کیفیت و عمر ساخت و سیستم عامل رو آدم مقایسه کنه میفهمه خودش …
    قیمت بالا و وحشتناک نمایشگر های سامسونگ و …. وقتی بشکنه باید اندازه یه گوشی بالارده پول نمایشگر بدی … توی اپلش هم اینجور نیست …

    اپل انحصاری و مختص خودش تولید میکنه پس بایدم سودش بالا باشه و روی محصولاتش بکشه
    ولی سامسونگ !!!!!!!!!!! …

    1. Farshid

      گوشی سامسونگ نوت تری رو از سال ۲۰۱۲ دارم و حتی یک بار برای تعمیر به جایی نبردم گوشی اپل کیفیت خوبی داره ولی حساسه

  8. Aria

    بشخصه واقعا کسی۱۰۰۰دلار داشته باشه وبه آیفون بده. فقط وفقط برای خود نمایی هس هرکسی هم میحواد مخالف باشه الان قلم هوشمند سامسونگ به کل نش آیفون ایکس میرزه چه برسه خود گوشی!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه