رولزرویس کالینان؛ لوکس، اسپرت و قدرتمند

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
رولز رویس کالینان یک SUV فول‌سایز فوق‌لوکس است که فروش آن احتمالا با قیمت پایه‌ ۳۲۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

کالینان نام محصول جدید شرکت رولزرویس است که بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام رونمایی شد. رولزرویس این‌بار در لباس شاسی‌بلند آفرودر ظاهر شده تا برای شاسی‌بلندهای جدید و نوظهوری مثل لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و مازراتی لوانته خط و نشان بکشد.

با وجود انتشار خبر و مقاله‌ی رونمایی رولزرویس کالینان در سایت دیجی‌کالامگ، تصمیم گرفتیم یک ویدیوکست ویژه برایتان ضبط کنیم تا برای دقایقی به جنبه‌های مختلف کالینان نگاهی داشته باشیم. کالینان را می‌توان در سه کلمه خلاصه کرد؛ لوکس، اسپرت و قدرتمند. ماشینی که اسمش از نمونه خاصی از الماس گرفته و هم‌چون الماس ارزشمند و صدالبته، گران‌قیمت است. هم‌چنین رولز رویس با ظاهری اسپرت و خشن ظاهر شده که از یک قلب پرقدرت ۱۲ سیلندر ۵۶۲ اسب‌بخاری بهره می‌برد. این بریتانیایی مغرور جزو خاص‌ترین محصول رولزرویس به حساب می‌آید. برای این که با این خودروی هیجان‌انگیز آشنا شوید، شما را به دیدن ویدیوکست خودرو این هفته دعوت می‌کنم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    بحث مارکتینگ درست
    بحث انعطاف هم درست
    ولی داستان اینجاست که هر برندی موتوی خاص خودش رو داره و اگه عقبتر از اون حرکت کنه یا بهش شاخ و برگ زائد بده تو ذوق میزنه.
    فکرش رو بکن اپل سال ۲۰۱۹ از مدل ۱۱۰۰ رزگلد و رولزرویس از مدل فوق لوکس وانت بارش پرده برداری کنه.
    خب خنده داره دیگه.

    روح “وجد و خلسه” زیور کاپوت رولزرویس هست نه جوانی و شور و هیجان (The Spirit of Ecstasy is the bonnet ornament on Rolls-Royce cars)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه