مروری بر جدیدترین اخبار خودرو (سایپا زه پراید را آپشن کرد!)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

این هفته خبرهای مختلفی در حوزه خودرو شنیدیم که بیشتر آن‌ها مربوط به گرانی‌های همیشگی بود. چیزی که بیشتر از همه در اخبار خودرو جلب توجه کرد، اقدام عجیب و غیرمنتظره سایپا بود؛ خودروساز وطنی سایپا زه بغل پراید را حذف کرد تا مشتریان با پرداخت ۳۷ هزار تومان، این آپشن هیجان‌انگیز را بخرند! سایپا از واژه آپشن برای استفاده از زه پروتکتور در پراید مشتریان یاد کرد و به همین واسطه سوژه رسانه‌های خبری شد.

بجز خبر عجیب حذف زه پراید و گرانی‌های اخیر، دور جدید هاوال H2 استارت خورد. هاوال یکی از محصولات جدید شرکت بهمن موتور به شمار می‌آید که اخیرا در کانون توجهات قرار گرفته است. در جریان تحولات اخیر، یکی از نگرانی‌های به وجود آمده مربوط به ترک خودروسازهای خارجی در دوران پسابرجام است. در این میان پژو-سیتروئن اعلام کرده فعلا به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد. این شرکت به موفقیت فروش سیتروئن C3 و تمام شدن ظرفیت پیش‌فروش این ماشین تنها ظرف چند ساعت اشاره کرده و می‌گوید ایران هنوز منافع پژو سیتروئن را تامین می‌کند.

حالا در ویدیوکست خودرو این هفته می‌خواهیم مروری بر مهم‌ترین اخبار جنجالی خودرو داشته باشیم و دقایقی درمورد اتفاقات اخیر با شما صحبت کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فرهام

    آقا خشایار ریشارو بذار، ریش خیلی بهت میاد

    1. آره موافقم 🙂

      1. اکبری

        یا خدا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه