پرسه در راه شیری! (راه شیری – قسمت ۶)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

فصل اول راه شیری به نیمه رسید. در پنج قسمت گذشته به موضوعات متفاوتی پرداختیم و بازخوردهای مختلفی از مخاطبان دریافت کردیم. اگر تا کنون موفق به تماشای هیچ یک از قسمت‌های پیشین راه شیری نشده‌اید شاید این بهترین فرصت برای تماشای قسمتی از این مجموعه برنامه باشد؛ چراکه در قسمت ششم از برنامه راه شیری موضوعات مطرح شده در پنج قسمت قبل را بار دیگر مرور کرده‌ایم و تمام مواردی که در قسمت‌های قبل از قلم افتاده بودند بار دیگر توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفتند. این قسمت همچنین برای مخاطبان پیگیر نیز جذاب خواهد بود چرا که به سوالات، ابهامات و نظرات مخاطبان برنامه در هفته‌های گذشته در این قسمت پاسخ داده می‌شود.

جایزه‌ی مسابقه‌ی این قسمت، کارت هدیه‌ی یک میلیون تومانی خرید از دیجی‌کالاست که به یک نفر از کسانی که به تمام سؤالات پاسخ صحیح داده باشند اهدا خواهد شد.

در این قسمت از برنامه سیاوش صفاریان‌پور به همراه کارشناسان برنامه به راه شیری‌های پیشین سرک می‌کشد و هر آنچه که در قسمت‌های پیشین جامانده بود را بار دیگر با این کارشناسان بررسی می‌کند. به سوالات تکمیلی در خصوص تصویر سیاهچاله و این که چرا کهکشان‌ها در مرکز کهکشان‌ها به وجود می‌ایند پاسخ داده می‌شود. همچنین  این بار نظر دکتر نوروزوی را در خصوص موضوع سفر بی‌بازگشت به مریخ می‌شنویم که در قسمت دوم به آن پرداخته شد و موافقان مخالفان بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید: عظمت ترسناک‌ترین سیاه‎چاله‎‌های عالم را ببینید!

در بخش ابتدای این قسمت به بازخورد مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی پرداختیم و «ترین‌های راه شیری» را معرفی کردیم. اگر شما هم از طرفداران راه شیری هستید، این بخش از برنامه را حتما تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: فکر می‌کنید بزرگترین ستاره چه اندازه است؟

اگر از تماشای راه‌ شیری لذت می‌برید، تماشای آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    سلام.اون اهنگ پایانی قسمت کودکان رو میخام… خیلی بامزه بود 🙂

  2. Avatar shahrzad

    سلام.برنامه بسیار خوبی بود.چقدر دکتر میرترابی عالی همه چیز رو توضیح میدن و با اطلاعات هستن.ممنون

  3. Avatar اميرحسين

    متاسفانه توی سایت ها هر چه قدر گشتم بخش مخصوصی رو پیدا نکردم که تمام برنامه ها به ترتیب و موضوع رو موجود داشته باشه و اینکه متاسفانه تهیه کنندگان برنامه و مجری در ویدئو تهیه شده نه اسمی بردن از شماره برنامه و نه به صورت متن عنوان کردند و کاملا من رو سر در گم کردن که چه برنامه هایی رو دانلود کردم و دیدم !! چون زمانی که از سایت شما دانلود میکنم همه ویدئو ها به یک اسم هستند.

    1. Avatar علی زارع

      از لینک زیر می‌تونید همه قسمت ها رو ببینید:
      https://www.digikala.com/mag/milky-way/

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه