اطلاعات سخت‌افزاری تبلت ۱۰ اینچی جدید آمازون لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آمازون تبلت‌های مختلفی را با عنوان Fire راهی بازار کرده است. محصولاتی که قیمت بسیار خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده و کاربران زیادی آن‌ها را خریداری کرده‌اند.

تبلت ۱۰ اینچی آمازون از نرم‌افزارهای گوگل استفاده نمی‌کند و آمازون برنامه‌های خودش را روی آن قرار داده است.

به تازگی شایعات مختلفی درباره اینکه آمازون درحال ساخت تبلت‌های جدید است، به‌گوش می‌رسد. دیروز در خبری گفته شده بود این شرکت در حال ساخت یک تبلت ۵۰ دلاری است. امروز هم خبر دیگری از ساخت یک تبلت ۱۰ اینچی از سوی آمازون منتشر شده است. آمازون تا این لحظه تبلتی بزرگ‌تر از ۸.۹ اینچ راهی بازار نکرده، اما به نظر می‌رسد که در آینده شاهد محصولات بزرگ‌تری از سوی این شرکت هستیم.
به تازگی تصویری از تبلت ۱۰ اینچی آمازون به بیرون درز کرده است. این تصویر مربوط به معرفی این تبلت برای خبرگزاری‌ها است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که آمازون برنامه‌های گوگل و پیش فرض اندروید را از روی محصول جدیدش حذف کرده تا کاربران به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند.
آمازون بیشتر برنامه‌های گوگل را از روی این تبلت حذف کرده و به جای آن‌ها از برنامه‌های خودش استفاده کرده است. البته همچنان رابط کاربری این محصول به ظاهر اندروید شباهت دارد. لانچری که آمازون برای این تبلت در نظر گرفته، پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. آمازون چند تب مختلف برای لانچر این تبلت طراحی کرده که کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند به سرعت به قسمت‌هایی مانند ویدیو، کتاب، خانه و بازی‌ها دسترسی پیدا کنند.

در بخش دیگر اطلاعات لو رفته از این تبلت، به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تبلت از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین از پردازنده مدیاتک MT8135 برای آن استفاده شده است. ۱ گیگابایت رم هم روی آن قرار دارد. یک دوربین ۵.۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۰.۹ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. این تبلت به احتمال زیاد با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه