نوجوانان فیس‌بوک را دوست ندارند؛ پس کجا می‌روند؟

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس آمار و ارقام جدیدی که موسسه‌ی Business Insider Intelligence منتشر کرده است، نوجوانان در حال کوچ کردن به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر هستند.

آمارهای جدید، اینستاگرام را محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی عنوان می‌کنند.

این موسسه‌ی آماری، مقدار اهمیت فیس‌بوک برای نوجوانان را بسیار پایین‌تر از اینستاگرام اعلام کرده است. در سال ۲۰۱۲، حدود ۴۲ درصد نوجوانان فیس‌بوک را مهم‌ترین شبکه‌ی اجتماعی مورد استفاده‌شان اعلام کرده بودند. در آمار جدید، این میزان ۲۸ درصد کاهش یافته است.

می‌توانید بخش‌های مهم آمار و ارقام اعلام شده توسط Business Insider را در ادامه بخوانید:

BI_AMAAR

زنان علاقه‌ی بسیاری به Pinterest دارند: ۴۲ درصد از زن‌هایی که در امریکا از اینترنت استفاده می‌کند، در Pinterest فعالیت دارند. این رقم برای مردان ۱۳ درصد است.

اینستاگرام مهم‌ترین و بیشترین شبکه‌ی اجتماعی استفاده شده برای نوجوانان امریکایی است: ۳۲ درصد از نوجوانان امریکایی اینستاگرام را مهم‌ترین شبکه‌ی اجتماعی عنوان کردند. این رقم برای فیس‌بوک ۱۴ درصد است.

اسنپ‌چت، Vine و Tumblr جوان‌ترین مخاطبان را بین شبکه‌های اجتماعی دارند: ۴۵ درصد کاربران اسنپ‌چت ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند. ۲۸ درصد کاربران Vine و Tumblr هم در این رده‌ی سنی قرار دارند.

تعداد زیادی از کاربران LinkedIn تحصیلات و درآمد بالایی دارند: ۴۴ درصد از امریکایی‌های که درآمد سالانه‌ای بیش از ۷۵۰ هزار دلار دارند از LinkedIn استفاده می‌کنند.

برنامه‌های پیغام‌رسان محبوب‌تر شده‌اند و سن استفاده از آن‌ها هم پایین آمده است: ۷ درصد از تمام امریکایی‌هایی که بیش از ۷ سال سن دارند، از واتس‌‌اپ استفاده می‌کنند.

فیس‌بوک، توییتر و LinkedIn قدیمی شده‌اند و این موضوع از کاربران‌شان پیدا است: حدود دو-پنجم از کاربران فیس‌بوک در امریکا، بین ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سامان

    فیسبوک برای اینکه بتونه برگرده و محبوب بشه باید خودشا از PC رها کنه و به سمت تلفن های هوشمند و تبلت ها بره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه