از قلم اپل برای ویرایش تصاویر، ساخت موسیقی و وزن کردن استفاده کنید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قلم اپل

یک توسعه‌دهنده به نام سیمون گلدمن، برنامه‌هایی طراحی کرده که پتانسیل‌های قلم اپل را نشان می‌دهد.

شخصی به نام «سیمون گلدمن» (Simon Gladman)، کاربردهای دیگری برای این قلم معرفی کرده است.

قلم اپل برای هنرمندان حرفه‌ای طراحی شده که می‌خواهند از آیپد پرو استفاده‌های خلاقانه داشته باشند و به کمک آن آثار هنری‌شان را خلق کنند. اما شخصی به نام «سیمون گلدمن» (Simon Gladman)، کاربردهای دیگری برای این قلم معرفی کرده است. او سه اپلیکیشن طراحی کرده که هر یک کاربرد متفاوتی از این قلم را نشان می‌دهند. در یکی به عنوان یک ترازو عمل می‌کند، در دیگری کاربرد کنترل‌کننده‌ی یک سینث‌سایزر را دارد، (یعنی وسیله‌ای که صداهایی با فرکانس‌های متفاوت تولید می‌کند) در اپلیکیشن سوم هم از آن برای ویرایش تصویر استفاده می‌شود.

PencilScale

PencilScale یک اپلیکیشن آزمایشی است که با استفاده از نگه‌دارنده‌های خانگی، قلم اپل را به یک ترازو تبدیل می‌کند که حساسیت بالایی دارد، اما چندان دقیق نیست.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

PencilSynth

PencilSynth یک سینث‌سایزر است که می‌توان آن را با قلم اپل کنترل کرد. وقتی این قلم در جهات و وضعیت‌های مختلف افقی، عمودی یا زوایای سمت و فرازا قرار داده می‌شود (سمت و فرازا زاویه‌هایی در دستگاه مختصات کروی هستند)، صداهای متفاوتی تولید می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

PencilController

PencilController یک برنامه‌ی آزمایشی پردازش تصویر است که از قلم اپل برای تنظیم فیلترهای تصویر استفاده می‌کند. در ویدیوی مربوط به این برنامه سه حالت فیلتر کردن وجود دارد که شامل این موارد هستند:  Hue/Saturation، Brightness/Contrast، Gamma/Exposure. اپل پنسل با قرار گرفتن در زوایای مختلف سمت یا فرازا این فیلترها را اعمال می‌کند. البته کاربر باید کلید یکی از حالت‌ها را نگاه دارد تا بتواند فیلتر کند.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

App_Empire_News2

منبع: Simon Gladman

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی 13770105

    عجب چیزه باحالی هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه