سیستم عامل watchOS 2 برای اپل واچ عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل بالاخره نسخه‌ی دوم سیستم عامل ساعت هوشمندش یعنی watchOS 2 را منتشر کرد.

در watchOS 2 برنامه‌ها با سرعت بیشتری بارگذاری و اجرا می‌شوند.

دومین نسخه‌ی مهم سیستم عامل اپل برای ساعت هوشمندش قرار بود چند روز پیش همراه با iOS 9 عرضه شود، اما ایرادی که معلوم نبود چه بود، باعث تاخیر انتشار این سیستم عامل شد.

اما بالاخره امروز عرضه‌ی سیستم عامل watchOS 2 شروع شد. نسخه‌ی جدید با ویژگی‌های زیادی همراه است؛ اما مهم‌ترین آنها این است که برنامه‌ها درون خود دستگاه اجرا می‌شوند. این باعث می‌شود که برنامه‌ها سریع‌تر بازگذاری شوند و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهند. برنامه‌ها از این به بعد می‌توانند از Taptic Engine ،The Digital Crown (پیچ تنظیم که در لبه‌ی سمت راست دستگاه قرار دارد)، شتاب سنج، حسگر ضربان قلب، بلندگو و میکروفون هم استفاده کند.

همچنین در watchOS 2 تصاویر جدیدی برای پس‌زمینه‌ی ساعت ارایه شده، راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی وجود دارد (شخصی‌سازی آن اطلاعات و جزییات ریزی که در صفحه‌ی ساعت نمایش داده می‌شود)؛ برای زمان‌هایی که اپل واچ روی مچ شما بسته نشده، یک حالت Nightstand اضافه شده. همچنین در سیستم عامل جدید می‌توان به ایمیل‌ها پاسخ داد.

شما می‌توانید صفحه‌های مختلفی برای دوستان‌تان داشته باشید؛ اطلاعات مربوط به جا به جایی شما نمایش داده می‌شود؛ علاوه بر این، می توانید از سیری سوال‌های پیچیده‌تری بپرسید. یک ویژگی جدید به نام Activation Lock معرفی شده که در صورت دزدیده‌ شدن اپل واچ مفید واقع می‌شود. چرخاندن Digital Crown دستگاه شما را در حالت «سفر در زمان» (Time Travel) قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید سیستم عامل watchOS 2 را بگیرید از برنامه‌ی Watch در آیفون‌تان استفاده کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. farzad

    خیلی خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه