هدست‌های بی سیم برای آیفون ۷ در دست ساخت هستند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
iPhone 7

در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، خبر ساخت هدست‌های بی‌سیم برای «آیفون ۷» (iPhone 7) تایید شده‌اند.

شرکت‌های مختلف به ساخت هدست‌های بی سیم برای آیفون ۷ اشاره می‌کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت ۹to5mac، شرکت اپل در حال ساخت هدست‌های بی سیم برای آیفون ۷ است. در گزارش‌ها گفته شده که اپل در هدست‌های جدید آیفون ۷ از تکنولوژی از بین بردن نویز در میکروفن استفاده کرده تا کاربران بتوانند به صورت بی سیم با دستیار صوتی سیری کار کنند. البته این احتمال وجود دارد که این هدست‌های بی سیم به شکل جداگانه برای آیفون ۷ عرضه شوند. در شایعات گفته شده که اپل روی مدل دیگری از هدست‌ها هم کار می‌کند که در جعبه‌ی آیفون جدید قرار می‌گیرند. قبلا گفته شده بود که این هدست‌ها به پورت لایتنینگ گوشی جدید اپل متصل می‌شوند.

از طرف دیگر بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی ساخت هدست فعالیت می‌کنند، به این موضوع اشاره کرده‌اند که هدست‌های بی سیم برای آیفون ۷ در دست ساخت هستند و آن‌ها هم قصد دارند محصولات بی‌سیم خودشان را برای محصول جدید اپل راهی بازار کنند. مدیر عامل شرکت Sennheiser به‌تازگی گفته که:” اگر اپل بخواهد از استاندارد جدیدی استفاده کند ما هم سعی می‌کنیم محصولاتی را با این استاندارد تولید کنیم تا بتوانیم تجربه‌ی صوتی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهیم.” او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” دنیای صوت سال‌ها است که نیاز به ارتباط‌ها و استانداردهای جدید دارد.”

IPHONE 7 CONCEPT

استفاده از هدست‌های بی‌سیم در آیفون ۷

در حالی که استفاده از هدست‌های بی سیم در آیفون ۷ یک موضوع هیجان‌انگیز به شمار می‌رود، بسیاری از کاربران با این اقدام اپل مخالفت کرده‌اند. از مدتی پیش اعتراض‌ها به این موضوع زیاد شده و حتی یک دادخواست آنلاین با امضای ۲۰۰ هزار نفر هم به وجود آمده که از اپل می‌خواهند از هدست بی سیم در آیفون ۷ استفاده نکند.

کاربران گفته‌اند که این اقدام اپل باعث می‌شود که آن‌ها هزینه‌ی بیشتری را برای خرید آیفون بپردازند. آیا این اعتراض‌ها باعث می‌شود که اپل در سیاست‌های جدید خودش تغییر ایجاد کند؟ یا این شرکت باز هم می‌تواند مشتریان را به خرید آیفون جدید حتی با قیمت بیشتر تشویق کند؟

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The VergeUbergizmo 1Ubergizmo 2

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. کریم

    یکم فکر کنی متوجه میشی… انرژیش با حرکت بدن تامین میشه… وقتی حرکت کنی، حرکت جنبشی به الکتریکی تبدیل میشه… و در باتری ذخیره میشه و نیازی به شارژ نداره… اپله دیگه….

  2. اینتکس

    مثل USB-Type-c باید کل کابلای خونه تغییر کنه، چقد مردمو اذیت می کنن اینا آخه. یه چی رو کاملا بررسی کنید بعد تولید کنید یا اگه تکنولوژیشو بهتر می کنید به ظاهرش دست نزنید که باعث فرسودگی ابزار های قدیمی نشه. الان میکرو یو اس بی چرا باید یه طرفه طراحی میشد که قرار باشه یه روزی تغییر کنه؟

  3. پژمان

    داره اپل رو خاص تر میکنه ! ولی این هنزفری شارژ میشه ؟ باتریش کجاس پس ؟

    1. رضا

      باتری نمیخواد که…. با حرارت بدن شارژ میشه…. کاملا ماله جنگ ستارگانه…. مگه نمیدونستی اپل تو دنیا تکه…..

  4. امیر

    اتفاقا بنظر من اپل پیشگامه تو تکنولوژی از الان داره طرح های دیوایسای هوشمند بدون سیمو جا میندازه به اصطلاح ساختمان و زندگی هوشمند و شما سال دیگه ببینید سامسونگ و باقی شرکتای اقدام به حذف کردن سیم هندزفری میکنن.
    اینم بگم یکی از علتایی که اپل هم برای گوشیاش شارژ وایرلس نزاشته بخاطر بی کاربرد بودن اوناست در حال حاضر شما مطمعن باش ی تیم تحقیقاتی در این رابطه داره دارن روی شارژ وایرلس به صورت امواج تو فضا کار میکنن و اپل همیشه اینده بین بوده. 🙂

    1. هلیا

      کاملا موافقم امیر ،دانش که کم باشه تمسخر نیز زیاد میشه.

    2. مینا

      کاملا متقاعد و مطمین شدم …..خیالت راحت…. فقط هم اپل تو دنیا داره روش کار میکنه…بلاخره اپله دیگه کاریش نمیشه کرد….البته یه چیز منو به شک انداخته….چون اپل تو دنیا و بین شرکت های تکنولوژیک کمترین درصد بودجه تحقیقاتی را داره…

  5. پدرام

    ای جانم، من عاشق نو آوریهای اپلم. هرچی اپل بزنه یکه. هیچ شرکتی مثل اپل باهوش و خلاق نیست. دوباره هدفون وایرلس مثل اینکه اختراع شده باشه. باید سریع این اختراع را پتنت کنه تا رقیب ها کپی نکنند. اپل یعنی نوآوری و نوآوری یعنی اپل…

  6. Next is Now

    هیچی از سال دیگه هدست بی سیم هم به لیست بلند بالای نوآوری های اپل اضافه میشه خخخخخخخخخ

  7. سیاوش

    به نظر من با توجه به قدرت بالای اپل در جو سازی و متقاعد کردن عوام . . . حتی اگه قیمتش دوبرابر هم بشه بازم خیلیا برای خریدش صف می کشن . .

  8. علی

    تشویق نمیکنه وادار میکنه?

  9. Ali.q

    تا جایی که من میدونم قزازاه کاملا وایرلس باشه و حتی سیم متصل کننده هم نداشته باشه .خبرشو توی flipboard خوندم

    1. سعید

      آقا اطلاعات کاملتر نخوندی که اصلا قراره بصورت نامرئی مثل یک سری سمعک هستا، مثل اونا باشه… خیلی هیجان انگیزه…. تحول دنیای تکنولوژی به نظرم بشه. باید سریع ثبت بشه که ازش کپی نکنند یک موقع…

      1. رحیم

        مگه نمیدونی با امواج کیهانی شارژ میشه…. خود گوشی هم ‌شاید از همین روش استفاده کنه…. تازه سه بعدی هم هست….

      2. جواد

        اقا اگر میتونست فکر را هم بخونه عالی میشد… اینجوری فقط میشنیدیم و نیاز به حرف زدن نبود… البته بعید نیست از اپل که چنین قابلیتی را هم بهش اضافه کنه… دیگه اپله کاریش نمیشه کرد.. .

      3. منیر

        اینجوری باشه که افراد ناشنوا هم جز کاربرهای اصلی اپل میشن… واقعا نواوریه چون با این کار اونها هم به طرفدارهای اپل اضافه میشن… سود زیادی ممکنه اپل از اینکار ببره….

      4. سحر

        شایعه شده که با امواج مغزی هم شارژ میشه.. دیگه چه شود….

      5. منصوره

        فکرشو بکن با امواج مغز….اینجوری باشه که هیچ کدوم از طرفداراش نمیخرنش. ….

    2. یوسف

      خوب اینکه گفتی الانم هست که… یک سری هدفون بلوتوث هست که فقط در لاله گوش قرار میگیره. چیش مهم بوده که اپل اینقدر سر و صدا درست کرده؟ حتما میخواد ثبت اختراع هم بکنه لابد. دیگه میشه گفت اپل بن بست مطلقه خورده اگر بخواد روی این چیز دست چندم مانور بده. البته اخیرا گزارش های زیادی از کاهش فروش شدید و تولید اپل شنیده میشه….

    3. کره ای

      اقایون شما نخرید.اپل رو تحریم کنید…
      بجاش از محصولات عالی کره و چین استفاده کنید.
      کلی از کارکنان شرکت اپل دارن تلاش میکنن اصلا تو هر راهی..
      اونوقت شما نشستین مسخره میکنین…نهایت کاربرد از اینترنت!!!
      اینجا باید پراید ۷۰ میلیون باشه.
      ایا اینجا قاب تلفن هم تولید میشه؟
      خسته نباشید خدا قوت بده
      راستی قبول دارید سرعت نت کمه؟این همه کاربرد…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه