کنفرانس اپل: اپل واچ

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم کوک به روی صحنه‌ی سالن آمد و از موفقیت‌ سال‌های اخیر اپل سخن گفت. او عنوان کرد که ۹۷ درصد کاربران از محصولات اپل رضایت دارند. تیم کوک از رونمایی‌های امشب با عنوان “Monster Announcement” یاد کرد.

1 2 3 4 5

او نطق اصلی‌اش را با صحبت در مورد اپل واچ آغاز کرد. پس از تیم کوک جف ویلیامز به روی صحنه می‌آید تا درباره‌ی اپل واچ مفصل صحبت کند. او از ویژگی تایم-لپس (Time-Lapse) برای اپل واچ گفت. همچنین او خبر داد که تعداد برنامه‌های قبل دسترسی برای اپل واچ به بیش از ۱۰۰۰۰ عدد رسید. علاوه بر این، از این پس اپل واچ از برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک پشتیبانی می کند. برنامه‌ی پیش‌فرض iTranslate هم به ساعت هوشمند اپل اضافه می‌شود.

6

ویژگی بارز اپل واچ تحولی است که در مراقبت‌های پزشکی ایجاد کرده. دکتر کامرون پس از ویلیامز به روی صحنه حاضر شد و از اهمیت اپل واچ برای مراقبت‌های پزشکی صحبت کرد. پزشکان به کمک اپل واچ می توانند به طور موثرتری بیماران خود را تحت نظر قرار دهند. ویژگی بسیار نوین و جالب اپل واچ این است که می‌توان با آن ضربان قلب جنین را زیر نظر گرفت.

اپل واچ با بندهای متنوع‌تری عرضه خواهد شد. شرکت اپل برای طراحی بندهای اپل با شرکت هرمس وارد همکاری شده است.

87

هرمس یکی از لوکس‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه‌ی مد و فشن است. اپل واچ در رنگ‌های طلایی و رزگد و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین یک سری اسپرت جدید برای این محصول معرفی شد.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. omid

    واقعا چیز عالی شده این ساعت 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه