آیا باتری گلکسی S8 پلاس با نوت ۷ فرق دارد؟

۲۲ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ برای پرچم‌داران بعدی‌اش در بازار موبایل، دو باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است. مدل کوچک‌تر با نام گلکسی S8، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل بزرگ‌تر با نام احتمالی گلکسی S8 پلاس، یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد داشت. از نظر ظرفیت، باتری S8 پلاس و باتری نوت ۷ یکی هستند.

بر اساس گزارشی که سایت The Investor منتشر کرده، ظرفیت باتری گلکسی S8 پلاس با نوت ۷ برابری می‌کند. یادآوری می‌کنیم که نوت ۷ یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت.

طی ماه‌های گذشته، سامسونگ سر موضوع آتش‌گرفتن گوشی گلکسی نوت ۷، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. این شرکت در نهایت ناچار شد در یک کنفرانس خبری، به‌تفصیل به ماجرای انفجار گوشی‌های نوت ۷ بپردازد. در آن رویداد، سامسونگ از یک سری آزمایش‌های کنترلی ۸ مرحله‌ای برای تضمین امنیت باتری‌های دستگاه‌هایش خبر داد. همان موقع گفته شد که روی گلکسی S8، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، تمام این آزمایش‌ها برای بررسی باتری‌ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: سرنوشت نوت ۷؛ از فاجعه تا پاسخ صریح سامسونگ

امسال شرکت ژاپنی «موراتا منیوفکچرینگ» (Murata Manufacturing) هم به لیست تامین‌کنندگان باتری گلکسی‌های سامسونگ اضافه شده. شایعاتی هم وجود دارد که شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته همکاری خود را با شرکت چینی ATL‌ قطع کند. این شرکت بخشی از باتری‌های گلکسی نوت ۷ را برای سامسونگ تامین کرده بود. البته این موضوع هنوز به‌‎طور رسمی تایید نشده است.

گزارش‌های متعدد از این حکایت دارند که سامسونگ تولید انبوه گلکسی S8‌ و گلکسی S8 پلاس را به‌زودی آغاز می‌کند. این دو تلفن هوشمند، به احتمال زیاد، ۹ فروردین ۹۶ معرفی خواهند شد.

‌‌‌

منبع: The Investor

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمد قاسمی

    اینم همون باطریارو میذاره چون شرکتیه که براش مهم نیس کیفیت فقط پولو میبینه

    1. علی

      اولا کدوم شرکتی به فکر پول نیست؟
      دوما سامسونگ خیلی هم کیفیت براش مهمه اگه نبود راجب باتری تحقیق نمیکرد
      لا اقل مثل اپل بعد ۱ ماه از معرفی گوشی کلی باگ از توش درنمیاد!

      1. کوروش

        اگه مهم بود قبل از انفجار ازمایشش میکرد تا برا خریدارا و خودش فاجعه به بار نیاد با این گندی که زده میخای تحقیق هم نکنه . باگ هم بیشتر نرم افزاری هست وارتباط زیادی با کیفیت سخت افزاری نداره

    2. مهدی قراری

      اقای قاسمی اگه به گفته ی شما اونارو بزاره که باعث ترکیدنا شروع میشه همچین چیزی هم امکان نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه