آیا رنو تالیسمان و کولئوس بازهم گران می‌شوند؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تالیسمان

دور از تعجب نیست که بعد از بسته شدن سایت ثبتارش و انتشار اخبار افزایش قیمت تعرفه‌های خودروهای وارداتی، شرکت‌های نمایندگی یکی پس از دیگری قیمت محصولات خود را گران کنند. در جدیدترین خبرها، احتمال افزایش قیمت دو محصول رنو تالیسمان و کولئوس به گوش می‌رسد.

به گزارش سایت ایران‌جیب، در بخشنامه جدید نگین خودرو دو محصول این شرکت از لیست حذف شده و گمان می‌رود این محصولات با قیمت‌های جدید قرار است عرضه شوند. نکته‌ی جالب اینجاست که قیمت خودرویی مثل رنو تالیسمان بعد از افزایش قیمت اتومبیل‌های وارداتی افزایش پیدا کرد و احتمال می‌رود که برای بار چندم شاهد گرانی‌های پی‌درپی باشیم. قیمت اخیر رنو تالیسمان و کولئوس که فعلا متوقف شده‌اند به شرح زیر است:

نوع خودرو مدل قیمت جدید
تلیسمان ۱۶۰۰ توربو ۲۰۱۷ ۲۳۹/۰۰۰/۰۰۰
تلیسمان ۱۶۰۰ توربو ۲۰۱۸ ۲۴۹/۰۰۰/۰۰۰
کولیوس ۲۵۰۰ ۲۰۱۷ ۲۸۸/۰۰۰/۰۰۰
کولیوس ۲۵۰۰ ۲۰۱۸ ۲۹۸/۵۰۰/۰۰۰

نکته‌ی جالب‌تر اینجاست که بحث گرانی تعرفه‌ها آن‌قدر بزرگ شده که حتی در صحن علنی مجلس، درخواست کاهش تعرفه واردات خودروها ارائه شده اما تمام این ماجرا در حالی ادامه دارند که شرکت‌های وارد کننده و فروشندگان برنامه‌ی خود را برای گران‌ کردن محصولات را در برنامه‌ی خود قرار داده‌اند. حالا دقیقا مشخص نیست که این خودروها با چه قیمتی و چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند. نظر شما در مورد گرانی ماشین‌های وارداتی چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر اصل مند

    گرانی خودرو توی این مملکت داره مشکل ساز میشه.ماشینی که تا چند وقت پیش میخواستم بخرم و بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیون بود امروز به قیمتی رسیده که با پولش تو امریکا میشه لند روور و فورد سوار شد!

  2. ///mahdispd

    با توجه به اینکه بیشترین درخواست مشتریان برای خرید خودروهای وارداتی ،تلیسمان و کولئوس می باشد احتمال افزایش قیمت کم نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه