بازگشت رنو سیمبل با قیمت جدید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رنو سیمبل

نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در ایران به‌تازگی خودروی سیمبل را به لیست فروش محصولات خود در ایران اضافه نموده است. براساس این گزارش، رنو سیمبل در دو قیمت ۱۰۵ و ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. پیش از این در سال ۹۵، این محصول رنو در بازه قیمتی بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

خودرو مدل تیپ قیمت
سیمبل
SYMBOL
mhb0e9xrsmo5vzkmmcb8.jpg
۲۰۱۷ PE ۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰
۲۰۱۷ SE ۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰

رنو سیمبل یک سدان اقتصادی شهری به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. این خودرو درحقیقت نسل سوم داچیا لوگان (تندر ۹۰) محسوب می‌شود که در مارکت ایران تحت عنوان سیمبل به فروش می‌رسد. به‌طور کلی سیمبل در سه مدل با پیشرانه‌های ۱.۲، ۱.۴ و ۱.۶ لیتری در بازار جهانی عرضه می‌شود اما تنها نمونه ۱.۶ لیتری در بازار ایران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه این خودرو با حجم ۱۵۹۸ سی‌سی می‌تواند حداکثر توان ۱۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون‌متر تولید کند. این فرانسوی شتاب صفر تا صد حدود ۱۰ ثانیه‌ای و مصرف سوخت زیر ۶ لیتر را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است.

از امکانات و ویژگی‌های سیمبل می‌توان به نمایشگر ۷ اینچی، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو، سنسور عقب و تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. قیمت بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی این محصول رنو، جایی برای گذاشتن عنوان خودرو اقتصادی در بازار ایران باقی نمی‌گذارد؛ خودرویی که درحقیقت نسل جدیدتر تندر ۹۰ با زبان طراحی جدید و امکانات رفاهی بیشتر شناخته می‌شود.

با توجه به قیمت گفته شده، آیا رنو سیمبل ارزش خرید بالایی در بازار ایران دارد؟ نظرتان را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. محسن

    فقط میتونم بگم بعضی از این شرکت ها هم خوب بلدند تویه آب گل آلود شنا کنند

  2. آرش

    تندر پلاس که نسله دومه لوگانه پنجاه و پنج تومن ولی این سیمبل که نسله سه لوگانه با همون مشخصات فنی با همون موتور و گیربکس دوبرابره قیمت؟؟ کدوم آدم عاقلی تندر پلاسو ول میکنه به این ماشین که فقط چراغاش با تندر پلاس فرق میکنه اینقدر پول میده؟؟حتی آینه هاشم همونه ،حتی سیمبل با اون قیمت به جای رینگ با قالپاق فروش میره تو ایران

  3. علي

    به نظر من که اصلاً با این قیمت مقرون به صرفه نیست!
    علی‌الخصوص که زبان طراحی‌ش قدیمی هست.

  4. محسن

    با این قیمت اصلا انگیزه ای برای خرید آن ندارم، واقعا منطقی نیست خودرویی که در چند ماه پیش حدود ۳۰ میلیون کمتر بود را با این قیمت خرید کنیم.

  5. shahabmp

    همون موقع هم چون با فلوئنس ۱۰ میلیون بیشتر اختلاف قیمت نداشت ارزش خرید نداشت تو ایران، چه برسه به الان، این خودرو با قیمت ۸۰ میلیون میارزه نه همچین قیمتی، چه خبره آخه؟!!! این نگین خودرو نمیخواد سهامشو عرضه عمومی کنه بریم بگیریم؟ دیگه چقدر میخوای رو یه ماشین سود کنی لامصب؟!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه