با اپلیکشن SimPay بیشتر آشنا شوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

روز گذشته شرکت آلتون تک در حضور جمعی از خبرنگاران از نرم‌افزار موبایلی «سیم‌پی» (SimPay) رونمایی کرد. شرکت آلتون تک توسط جمعی از اساتید، مدیران و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با هدف ارتقاء سطح زندگی و کار مشتریان از طریق ارائه راهکارهای نوین و موثر با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه فن آوری اطلاعات تاسیس شده و قصد دارد با کمک فارغ التحصیلان با استعداد دانشگاه های معتبر کشور و حمایت از ایده های نوآورانه جزو بازیگران معتبر صنعت فن آوری اطلاعات باشد. آلتون تک از سال۹۱ فعالیت خود را تحت عنوان اولین شرکت مجموعه با نام “تجارت الکترونیک آلتون” در حوزه تجارت الکترونیک آغاز نمود و در طی این سال ها با رویکرد ارائه راهکارهای نوین برای بهبود زندگی و کسب و کار مشتریان، بر پایه دانش و فن آوری روز دنیا در حوزه فن آوری اطلاعات در تلاش بوده تا گره از مشکلات مشتریان خود بگشاید.

این شرکت تا این لحظه نرم‌افزارهای مختلفی مانند SimSend، SimPlay، SimBox و SimClub را تولید و راهی بازار کرده است؛ اما نرم‌افزار موبایلی سیم‌پی تمرکز اصلی این شرکت را به خودش اختصاص داده است.

سیم‌پی  یک سامانه جامع برای ارائه خدمات و محصولات الکترونیک بر بسترهای مختلف است. زیرساخت سیم‌پی به شکلی طراحی شده که قابلیت فروش و ارائه انواع محصولات و خدمات الکترونیک را به کاربران فراهم میکند. همچنین طراحی فنی سیم‌پی به گونه‌ای صورت گرفته که اضافه شدن محصولات به آن در کمترین زمان امکان‌پذیر می‌گیرد.  محصولات کنونی سیم‌پی از این قرارند:

          بلیت‌های مسافرتی (بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس)

          بلیت سینما و تئاتر

          استعلام و پرداخت قبوض شهری و تلفن همراه

          استعلام و پرداخت ریز جرایم رانندگی

          پرداخت اقساط بیمه

          انواع گیفت کارت

          اتوشارژ، پین شارژ، اینترنت، خدمات اپراتوری…

          کارت های مخابراتی (افغان کارت و کارت هوشمند)

سیم‌پی علاوه بر ارائه خدمات و محصولات ذکر شده از طریق باشگاه مشتریان و کیف پول متصل به آن چرخه کاملی از اکوسیستم را شکل می‌دهد، به این شکل که کاربران با عضویت  در باشگاه مشتریان به ازای هر تراکنش خود امتیاز و اعتباری کسب می‌کنند. آن‌ها با استفاده از این امتیازها می‌توانند رتبه خود در باشگاه را ارتقا بخشند (کاربر طلایی، نقره‌ای…) و به این شکل در خریدهای خود از سیم‌پی تخفیف‌های ویژه دریافت نمایند. همچنین با اعتبار جمع شده خود در باشگاه مجدد می‌توانند از داخل سیم‌پی خرید انجام دهند.

ir.altontech.newsimpay7

البته سیم‌پی برای اینکه بتواند با سایر نرم‌افزارهای این حوزه هم رقابت کند، ویژگی‌هایی دارد که آن را منحصر به فرد کرده است. از بین ویژگی‌های جالب توجه این اپلیکیشن می‌توان به مواردی مانند طراحی منطبق با استاندارد‌های روز دنیا، امنیت بالا، قابلیت اعتماد بالا، سرعت بالا، مقاوم در برابر خرابی، راحتی استفاده،  طراحی منحصر به فرد رابط کاربری،  تنوع محصولات و  کانال‌های پرداخت متنوع اشاره کرد.

اگر شما هم مایل به استفاده از اپلیکیشن سیم‌پی هستید می‌توانید آن را از لینک زیر برای پلتفرم‌های اندرویدی دانلود کنید. البته شرکت  آلتون تک به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی iOS این سیستم عامل هم به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کافه بازار

     

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه