برنامه‌ی دوربین هوشمند Microsoft Pix به‌زودی برای iOS ارایه می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌های پیش‌فرض دوربین‌های موبایل معمولا خیلی ساده و سرراست هستند. این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که یک نقطه روی یک شی یا شخص انتخاب کرده تا تمرکز عکس روی آن باشد و سپس عکس بگیرید. البته یک‌سری امکانات پیشرفته‌تر شامل فیلترها، تنظیم زمان برای عکس خودکار و فعال کردن حالت HDR و … هم کم‌وبیش در این برنامه‌ها پیدا می‌شود. اما اگر در جست‌وجوی یک برنامه‌ی هوشمندتر و پیشرفته‌تر برای دوربین گوشی هوشمند یا تبلت‌تان هستید، مایکروسافت برای شما پیشنهاد خوبی دارد.

Microsoft Pix برنامه‌ی هوشمندی است که خلاف سایر برنامه‌های مربوط به دوربین، صرفا عکس را ثبت نمی‌کند و می‌تواند کاری کند که بهترین لحظات برای عکاسی را کشف کرده و آن را ثبت کنید. روش کار این برنامه این است که تعداد زیادی عکس پشت سر هم می‌گیرد تا به کاربر اجازه دهد از میان آن‌ها عکسی را که فکر می‌کند بهتر است، انتخاب کند.

Microsoft Pix با قابلیت تشخیص حرکت ویدیوهایی را در لحظاتی قبل و بعد از ثبت عکس، ضبط می‌کند.

همچنین گزینه‌ی Automatic Live Image در این برنامه قادر به تشخیص حرکت است. از این طریق به‌صورت خودکار ویدیوهایی از لحظه‌ی گرفتن عکس ثبت می‌شود. اپل هم چیزی شبیه به همین امکان را با نام Live Photos در آیفون ۶s قرار داده بود؛ با این تفاوت که Microsoft Pix تنها وقتی این ویدیو را ضبط می‌کند که حرکت را کشف کند. به‌این‌ترتیب برعکس دوربین آیفون، با این برنامه می‌توانیم از اشغال بی‌دلیل فضای دستگاه جلوگیری کنیم.

متاسفانه Microsoft Pix فعلا برای دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل iOS مناسب نیست اما مایکروسافت برنامه‌هایی برای ارایه‌ی نسخه‌ی مناسب iOS دارد و به‌زودی این اتفاق می‌افتد.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه