ساعت هوشمند جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

۱۲ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک شایعه جدید ساعت هوشمند جدید سامسونگ، Gear S3 شامل گستره متنوعی از حسگرها است که برای کسانی که در حوزه تناسب اندام و سلامتی فعال هستند بسیار به کار می‌آیند. ویژگی‌هایی مانند تراشه GPS، سرعت‌سنج، ارتفاع‌سنج و فشارسنج.

اگر بخواهیم از مهم‌ترین قابلیت این ساعت یعنی تراشه GPS آن شروع کنیم باید گفت این GPS به کاربر ساعت هوشمند امکان می‌دهد که حتی در غیاب گوشی‌هوشمند موقعیت جغرافیایی خود را تشخیص دهد. از طرف دیگر این GPS نقش کلیدی‌ هم در کارکرد سرعت‌سنج دارد تا بتواند عملکردی مناسب داشته باشد. اگر این شایعات صحت داشته باشند سامسونگ Gear S3 قادر خواهد بود مجموعه‌ای از اطلاعات ورزشی مثل سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط، مجموعه مسافت پیموده شده در هر فعالیت را برای کاربر فراهم کند. از این اطلاعات ذخیره‌ای هم ایجاد می‌شود که فرد در صورت لزوم بتواند رکوردها و سابقه خود در فعالیت‌های مختلف را بررسی کند.

ارتفاع‌سنجی که گفته می‌شود در این ساعت به کار رفته ارتفاع فرد در هر لحظه را بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. فشارسنج هم فشار جو را نمایش می‌دهد. اگر در زمانی کمتر از سه ساعت میزان ۴hPa از فشار کاسته شود این فشارسنج به کاربر تذکر می‌دهد.

ظاهرا این ساعت از نظر طراحی ظاهری،  طراحی گردی که در مدل سال گذشته داشت را حفظ خواهد کرد. گفته می‌شود شرکت سامسونگ از این ساعت هوشمند در نمایشگاه IFA 2016 در شهر برلین به شکل رسمی رونمایی می‌کند.

منبع: PhoneArena

‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه