سامسونگ یک بروزرسان جدید برای ساعت‌های هوشمندش عرضه کرده

۲۶ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear S2 و Gear S2 Classic که مبتنی بر سیستم عامل تایزن (Tizen) هستند یک بروزرسان نرم‌افزاری بزرگ دریافت خواهند کرد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که از طریق این بروزرسانی نرم‌افزاری امکان‌پذیر می‌شود، این قابلیت است که خود ساعت هوشمند بتواند به دانلود اپلیکیشن بپردازد. این در حالی است که کاربران قبلا برای دانلود اپ برای این ساعت باید گوشی هوشمندشان را به آن متصل می‌کردند.

پس از نصب بروزرسان جدید Gear S2 کاربران قادر خواهند بود از عکس‌های خودشان به عنوان پس‌زمینه ساعت‌شان استفاده کنند. می‌توانید ده عکس را انتخاب کنید تا به شکل چرخشی در پس زمینه ساعت‌تان قرار بگیرد. احتمالا این قابلیت شخصی سازی که خیلی هم توی چشم کاربران خواهد بود حسابی به مذاق آنها خوش بیاید.

از قابلیت های دیگر این بروزرسان می‌توان به دستار صوتی بهبود یافته آن، اپلیکیشن جدید تماس‌ها و سیستم اتوماتیک سنجش کیفیت خواب.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 هنوز هم یکی از به‌صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌توان خریداری کرد. با این حال این ساعت برای شرکت سامسونگ یا بازار ساعت‌های هوشمند موفقیت خیره کننده‌ای محسوب نمی‌شود.

این شرکت به شکل مداوم سیستم عامل ساعتش را بروزرسانی می‌کند.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Next is Now

    بهترین ساعت هوشمند بازار

  2. Aliqani

    پس gear s چی :/؟
    باز سامسونگ مدل جدید داد قبلی هارو یادش رفت ..
    الان ساعت من خیلی زود شارژ تمام میکنه و خیلی لگ داره
    ولی هیچ آپدیتی براش نمیاد

    1. Ali S

      سخت افزار gear s ضعیفه نمیتونه تایزن جدید رو پشتیبانب سرور و سخت افزار کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه