فروش هفته‌ی اول نینتندو سوییچ از ۳۰۰ هزار دستگاه بیشتر شد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نینتندو چند روز پیش کنسول سوییچ را رسما راهی بازار کرد. این کنسول یک شانس مجدد برای نینتندو به حساب میاید تا بتواند خودش را دوباره به صنعت بازی ثابت کند.  حالا که یک هفته از فروش این کنسول می‌گذرد آمار نشان می‌دهد که فروش سوییچ چندان هم ناامید کننده نبوده و نینتندو از این بابت بسیار خوشحال است.

براساس اطلاعاتی که در سایت Gamesindustry.biz منتشر شده، فروش این کنسول بازی در کشور انگلیس در هفته‌ی اول ۸۰ هزار دستگاه بوده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فروش سوییچ در هفته‌ی اول دو برابر فروش کنسول Wii U بوده که تنها ۴۰ هزار دستگاه فروش داشته است.

البته فروش هفته‌ی اول این کنسول در انگلیس از پلتفرم‌های بازی دیگر پایین‌تر است. به طور مثال کنسول ۳DS در هفته‌ی اول ۱۱۳ هزار دستگاه بود. هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ هم فروش در هفته‌ی اول فروش ۱۵۰ هزار و ۲۵۰ هزار دستگاه داشتند. سایت Bloomberg هم در ادامه به این موضوع اشاره کرده که سوییچ با فروش ۳۰۰ هزار دستگاه در کشور ژاپن مواجه شده است. این میزان از فروش هفته‌ی اول Wii U، Wii و پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن بیشتر بوده.

هنوز آمار فروش این کنسول در منطقه‌های دیگر مشخص نشده و نمی‌دانیم که فروش کلی سوییچ در هفته‌ی اول چقدر بوده است؛ اما از آنجایی که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم همراه با این کنسول راهی بازار شده، قطعا شاهد فروش قابل توجه این کنسول بازی خواهیم بود.

منبع: gamesindustry – Bloomberg

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه