[ویدیو] در این قطعه موسیقی کلاسیک، زنگ‌های معروف گوشی‌های موبایل را بشنوید

۸ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زنگ‌های مختلف از گوشی‌های مختلف حالا دیگر به گوش خیلی از ما آشناست. تنوع برندهای گوشی اعضای خانواده، دوستان و همکاران باعث می‌شود هرروز چندین‌بار زنگ‌های مختلف را بشنویم و حتی به‌نوعی به آن‌ها عادت کنیم.

بعضی از این زنگ‌ها آن‌قدر معروف شده‌اند که با شنیدن‌ یکی دو ثانیه‌ی اول، به‌راحتی قادر به شناختن آن‌ها هستیم. به‌خصوص درمورد آهنگ‌هایی که به‌عنوان زنگ پیش‌فرض گوشی تعریف شده‌اند، این موضوع پررنگ‌تر است؛ مثلا آهنگ معروف تلفن‌های نوکیا یا زنگ موسوم به Marimba در آیفون. این آهنگ‌ها حالا دیگر به‌راحتیِ موزیک‌های معروف از خواننده‌ها و گروه‌های مشهور قابل‌تشخیص هستند.

تونی آن، زنگ‌های گوشی‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و در قالب یک موسیقی کلاسیک نواخته است.

حالا تصور کنید این زنگ‌های معروف در قالب یک قطعه موسیقی‌ کلاسیک نواخته شوند. تونی آن (Tony Ann)، پیانونوازی که این این ایده را اجرایی کرده، احتمالا می‌خواسته یک حس آشنا را در مخاطبان ایجاد کند. او زنگ‌های مختلف گوشی‌های تلفن همراه را ترکیب کرده و مثل یک قطعه موسیقی کلاسیک نواخته است.

البته که هریک از این زنگ‌ها درواقع خودشان به‌عنوان قطعه‌ای موسیقی شناخته می‌شوند؛ اما ایده‌ی ترکیب کردن آن‌ها در یک آهنگ واحد خیلی جذاب بوده؛ تا آن‌جا که انتشار این ویدیو در یوتیوب توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

ممکن است با شنیدن این قطعه دلتان بخواهد حتی زنگ گوشی‌تان را به آن تغییر دهید. پس با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی نواختن آن را توسط تونی آن ببینید.

در این قطعه زنگ‌هایی از آیفون، سامسونگ، نوکیا، سونی اریکسون و حتی زنگ‌هایی از سرویس‌دهنده‌هایی مثل T-Mobile و AT&T  گنجانده شده است.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mehdi

    خیلی ممنون
    واقعا زیبا بود، مخصوصا موسیقی نوکیا و آیفون…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه