نایکی کتانی هوشمند HyperAdapt را دوباره عرضه می‌کند

۷ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر تصور می‌کنید که با آینده هنوز هم فاصله داریم، احتمالا موفق نشده‌اید یکی از کفش‌های هوشمند نایکی (Nike) را تهیه کنید. کفش‌های HyperAdapt شرکت نایکی سال گذشته عرضه شده و از روی قسمت دوم فیلم «بازگشت به آینده» (Back to the Future) ساخته شده بودند. بند این کفش‌های به صورت خودکار بسته می‌شود. با اینکه HyperAdapt قیمتی ۷۲۰ دلاری داشت، ولی در مدت کوتاهی تمام شد.

این کفش در طول چند ماه آینده در تمام دنیا دوباره عرضه خواهد شد. 

شرکت نایکی خبر داده است که می‌خواهند کفش HyperAdapat را دوباره عرضه کنند. این کفش در طول چند ماه آینده در تمام دنیا دوباره عرضه خواهد شد. در کنار رنگی اصلی سیاه و سفید با خط‌های آبی، قرار است رنگ سیاه و سفید با خط‌های قرمز هم عرضه شود. کفش HyperAdapt مکانیزمی برای بستن بندها دارد که هر بار کاملا دقیق، بند کفش را متناسب با پا می‌بندد.

قیمت کفش‌های HyperAdapt تغییر نکرده است و با همان قیمت ۷۲۰ دلاری دوباره فروخته خواهند شد. موضوع این جاست که امسال هم تعداد زیادی از این کفش تولید نشده؛ افراد باید از طریق اپ SNKRS برای خرید این کفش ثبت نام کنند یا به فروشگاه‌های مختلف نایکی بروند و ممکن است یکی از این کتانی‌ها به آن‌ها برسد.

اگر می‌خواهید با کفش‌های HyperAdapt بیشتر آشنا شوید و تصاویری از آن‌ها ببینید، نگاهی به دیگر مطالبی که از آن کار کرده‌ایم بیاندازید.

منبع: Engadget

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه