نینتندو سوییچ؛ سریع‌ترین فروش کنسول در تاریخ امریکا

۱۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نینتندو سوییچ

نینتندو خبر داده است که کنسول سوییچ توانسته رکورد سریع‌ترین فروش کنسول بازی تاریخ ایالات متحده را به اسم خودش ثبت کند. فقط در مدت ۱۰ ماه، نینتندو در ایالات متحده ۴.۸ میلیون دستگاه سوییچ فروخته است. این مقدار فروش در چنین محدوده‌ی زمانی، از هر کنسول بازی دیگری در که در ایالات متحده عرضه شده، بیشتر است.

فقط در مدت ۱۰ ماه، نینتندو در ایالات متحده ۴.۸ میلیون دستگاه سوییچ فروخته است.

رکورد قبلی به دست کنسول Nintendo Wii بود؛ کنسولی که توانسته بود در همین مدت زمان ۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. طبق گفته‌ی نینتندو نزدیک به ۶۰ درصد کسانی که کنسول سوییچ را خریده‌اند، بازی Super Mario Odyssey را دارند و ۵۵ درصد خریداران سوییچ هم The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تهیه کرده‌اند.

نسخه‌ی سوییچ Mario Kart 8 و Splatoon 2 هم به ترتیب توسط ۵۰ درصد و ۲۰ درصد صاحبان سوییچ، خریداری شده‌اند.

«رجی فیزامه»، مدیر عامل شعبه‌ی امریکای نینتندو در بیانیه‌ای گفته است: «طرفداران نینتندو در ایالات متحده این فرصت را پیدا کرده‌اند که بازی مورد علاقه‌شان را در خانه یا در هر جای دیگری بازی کنند. در تعطیلات افراد بسیار زیادی نینتندو سوییچ را خریداری کردند و ما هم برای ۲۰۱۸ و سال‌های بعدی غافلگیری‌های بسیاری را در نظر گرفته‌ایم.»

نینتندو کنسول جدید خود را در فروردین ماه امسال عرضه کرده بود. بازی‌های شگفت‌انگیزی برای این کنسول در طول ده ماه گذشته عرضه شدند و شروع بسیار خوبی را برای این کنسول رقم زدند. امیدواریم نینتندو در سال ۲۰۱۸ هم این روند را ادامه دهد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه