کنسول بعدی نینتندو شبیه به پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نیست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه اطلاعات زیادی از کنسول بعدی نینتندو به بیرون درز کرده‌اند و حتی خود این شرکت هم صحبت‌هایی درباره‌ی آن کرده است، اما هنوز هم می‌توانیم به جرات بگوییم که چیزی از Nintendo NX نمی‌دانیم. با این حال، می‌توانید مطمئن باشید که رییس شرکت بازی‌سازی The Pokemon Company از هر کسی که به ذهن‌تان می‌رسد، از کنسول بعدی نینتندنو بیشتر می‌داند. او اخیرا صحبت‌هایی درباره‌ی کنسول Nintendo NX کرده، اما کاملا واضح است که او چیزهایی می‌داند و نمی‌خواهد از آن‌ها صحبت کند.

Nintendo NX مطمئنا قابلیت‌های یک کنسول دستی را در خودش جای داده است.

«سونه‌کازو ایشی‌هارا»، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی The Pokemon Company اخیرا با خبرگزاری «وال استریت ژورنال» مصاحبه‌ای کرده است. ایشی‌هارا گفته است که نینتندو می‌خواهد مفهوم جدیدی را از کنسول‌های بازی ارایه کند و Nintendo NX در یک کنسول دستی یا کنسول خانگی، تعریف نمی‌شود.

صحبت‌های ایشی‌هارا باز هم این موضوع را تمام و کمال برای‌مان تایید نمی‌کنند که که کنسول Nintendo NX یک کنسول هیبریدی است، اما نمی‌توان این را هم رد کرد که نظرات ایشی‌هارا، به هیبریدی بودن کنسول بعدی نینتندو اشاره ندارند.

WiiU-1

در ادامه، مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای باز‌سازی نینتندو، گفت که می‌خواهند برای Nintendo NX بازی بسازند. شرکت بازی‌سازی The Pokemon Company تا به امروز بازی‌های اصلی سری پوکمون را فقط برای کنسول‌های دستی نینتندو عرضه کرده است و این گفته‌ی او هم، قابل بحث است.

به طور کلی، می‌توانیم از صحبت‌های ایشی‌هارا این را نتیجه بگیریم که حتی اگر Nintendo NX یک کنسول دستی تمام و کمال نباشد، مطمئنا قابلیت‌های یک کنسول دستی را در خودش جای داده است.

به احتمال زیاد، تا چند ماه دیگر نینتندو رسما از کنسول بعدی‌اش رونمایی می‌کند.

منبع: VG247

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه