کنسول قدیمی NES Classic وارد بازار شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اهل بازی‌های قدیمی هستید و می‌خواهید خاطرات بازی کردن سوپر ماریو و کنترا را دوباره زنده کنید، بهتر است از همین حالا جیب خود را آماده‌ی خرید کنسول کلاسیک نینتندو کنید؛ کنسول NES Classic از امروز وارد بازار شده است؛ طوری که می‌توانید مطمئن باشید از همین یکی دو روز آینده، این کنسول در بازار ایران هم پیدا خواهد شد. البته فروشگاه‌های مختلفی مثل آمازون و بست‌ بای، به مخاطبان NES Classic ایمیلی زده‌اند و به آن‌ها گفته‌اند که تقاضا برای این کنسول، بیشتر از تعداد دستگاهی است که وارد بازار شده؛ در نتیجه ممکن است تا یکی دو هفته‌ی آینده، با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی NES Classic در بازار طرف باشیم.

بازی‌های NES Classic قابلیت ذخیره شدن دارند.

کنسول NES Classic، مدلی کوچکتر از کنسول NES است؛ کنسولی که در بین بازی‌کننده‌های مملکت ما به اسم «میکرو» شهرت داشت. این کنسول، ۳۰ عدد از بهترین و خاطره‌انگیزترین بازی‌های NES را در خودش به صورت پیش‌فرض نصب دارد. با این حال، مهم‌ترین قابلیت این کنسول، داشتن خروجی HDMI و پخش بازی‌ها با کیفیتی بسیار بالا است. البته نینتندو فیلترهای گرافیکی مختلفی هم برای نمایش بازی‌ها روی این کنسول در نظر گرفته است؛ مثلا می‌توانید کاری کنید بازی‌ها از نظر ظاهری، شبیه به تلویزیون‌های لامپی قدیمی پخش شوند.

NES-Classic-Edition

بازی‌های NES Classic هم‌چنین قابلیت ذخیره شدن دارند. می‌توان برای هر بازی، چهار فایل ذخیره داشت. عناوین کلاسیکی مثل «سوپر ماریو»، «زلدا» و «فاینال فانتزی» در این کنسول پیدا می‌شوند.

کنسول NES Classic با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار شده است.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Moazez

    بیارش توروخدا

  2. علیرضا

    دیجی بیار اینوووووو *.*

  3. حسین

    منتظر خرید از دیجی کالا هستیم

  4. رضا

    لطفا این کنسول رو بیارید

  5. امین مرتضوی

    دیجی من مشتری میشم اگه بیاری قول میدم

  6. ایمان دهقانی

    عشق ببچگی من ماریو

  7. بنیامین ت.د

    امیدوارم دیجیکالا این کنسول رو با قیمت عادلانه بیاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه